سرپرست معاونت فرهنگی شهرداری کرمانشاه:
سرپرست معاونت فرهنگی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی شهرداری در ایام دهه مبارک فجر تحت عنوان جشنواره طلوع خورشید با استقبال خوب هنرمندان و اهالی فرهنگ برگزار شد گفت: برندگان جشنواره طلوع خورشید به زودی معرفی و از آنها طی مراسم اختتامیه ای تجلیل خواهد شد
کد خبر: ۳۷۶۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ 13 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمانشاه،جلالی افزود: شهرداری کرمانشاه با کمک شورای اسلامی شهر برای اولین بار در غرب کشور مسابقه استند آپ کمدی را برگزار کرد که از 28اثر رسیده هفت اثر به بخش نهایی و مسابقه راه یافتند که برندگان آن در مراسم اختتامیه جشنواره طلوع خورشید معرفی خواهند شد.
ذکر این نکته نیز ضروری است که کرمانشاه بعد از اصفهان دومین شهری است که چنین مسابقاتی را برگزار کرد .
با مساعدتهای شورای اسلامی شهر و شهردار محترم تصمیم داریم این مسابقات را سال آینده به صورت کشوری برگزار کنیم.
سرپرست معاونت فرهنگی شهرداری افزود:دیگر برنامه‌های این ایام مثل برگزاری مسابقات قرآن در رشته قرائت با حضور نزدیک به صد شرکت کننده برگزار شد همچنین مسابقات نقاشی و آشپزی نیز با حضور بیش از بیست شرکت کننده برگزار گردید.
جلالی ادامه داد: برای اولین بار در استان انجمن ترانه در محل فرهنگسرای شهر کرمانشاه افتتاح و روزهای سه شنبه هر هفته میزبان علاقه مندان خواهد بود.
همچنین مهلت ارسال آثار عکاسی از راهپیمایی روز 22بهمن با گوشی تلفن همراه تا پایان بهمن تمدید و شهروندان عزیز میتوانند آثار خود را جهت شرکت در مسابقه و داوری ارسال کنند تادر اختتامیه جشنواره طلوع خورشید از برگزیدگان تجلیل به عمل آید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار