مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری :
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: در جلسه ای که با حضور مهندس رحیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری برگزار شد، مشکلات و تقاضاهایی که اتاق اصناف کرمانشاه داشتند، مورد رسیدگی قرار گرفت.
کد خبر: ۳۷۶۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴ 13 February 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از واحد خبر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ مهندس محسن دارابی افزود: در مراسمی که به مناسبت اتاق اصناف با حضور دکتر رازانی استاندار کرمانشاه طی چند مدت گذشته برگزار شد تقاضاهایی از سوی اتاق اصناف کرمانشاه از جمله بهبود عوارض کسب و پیشه و ساماندهی مشاغل خدمات فنی و مهندسی نامتناسب با زیست شهری عنوان شده بود که این جلسه امروز به منظور بررسی و رسیدگی به این تقاضاها بود.
وی اظهار داشت: این درخواست ها و تقاضاها از سوی اتاق اصناف با حضور دستگاه های اجرای ذیربط مورد پیگیری قرار گرفت و بخش اعظمی از پاسخگویی به این درخواست ها از سوی دفاتر اقتصادی و فنی استانداری در دستور کار قرار گرفته و در این جلسه مقرر شد که دبیرخانه پیگیری رفع مشکلات و اجابت تقاضاهای اتاق اصناف در شهرداری کرمانشاه دایر گردد.
وی گفت: این جلسات هر هفته یکشنبه ها به ریاست  مهندس رحیمی و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط به منظور پیگیری رسیدگی این درخواست ها تشکیل خواهد شد.
دارابی اظهار داشت: همچنین در این مقرر شد که دکتر کلهرنیا مشاور تدبیر شهر در جلسه ای که با حضور دکتر رازانی استاندار کرمانشاه برگزار خواهد شد در خصوص وضع موجود و انتقال صنوف توضیحات و مباحثی ارائه نماید و همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف و شهرک های صنعتی استان نیز پیشنهادات خود را در این زمینه ارائه نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار