فرمانده انتظامی استان ایلام گفت:باید به ملت ایران برای حضور پرشور و شعف در راهپیمایی 22 بهمن تبریک گفت چرا که بار دیگر ثابت کردند که پشتیبان انقلاب و رهبری فرزانه ایران و جهان اسلام هستند.
کد خبر: ۳۷۵۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴ 10 February 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛سردار نورعلی یاری روز جمعه در حاشیه راهپیمایی 22 شهر ایلام اظهار کرد: 22 بهمن روز همایش عظیم و دلهره آور برای دشمنان نظام اسلامی بویژه آمریکایی ها و اسرائیلی ها است.
 
وی افزود: امروز اگر ترامپ رئیس جمهوری بی تدبیر آمریکا دم از تهدید ایران می زند، این را بداند که ملت در طول این سالیان متمادی پاسخ دندان شکن به آمریکایی ها داده و این روند همچنان با قاطعیت روز افزون ادامه می یابد.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: باید به ملت ایران برای حضور پرشور و شعف در راهپیمایی 22 بهمن تبریک گفت چرا که بار دیگر ثابت کردند که پشتیبان انقلاب و رهبری فرزانه ایران و جهان اسلام هستند.
 
** ایران ملتی بیدار و همیشه در صحنه است
جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام نیز با بیان اینکه امروز آمده ایم تا به یاوه گویی های رئیس جمهوری جدید آمریکا پاسخ دهیم و یک بار دیگر با آرمان های بلند امام راحل تجدید میثاق کنیم، گفت: مردم امروز نشان دادند که ایران ملتی همیشه بیدار و در صحنه دارد.
 
سرهنگ حسن کاظمی اظهار کرد: مردم و مسئولان و دولتمردان ایران اسلامی خودجوش و یکدل و با انسجام و اتحاد مقتدرانه و با صلابت تا پای جان از آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهند کرد.
 
وی افزود: با یاری خداوند کشور مقتدر جمهوری اسلامی همچون ستاره ای درخشان در دنیا پرتو افشانی می کند و با تکیه بر پشتوانه اعتقادی و حمایت خاصه پروردگار و مردم پاسخ دشمنان انقلاب را به صورت کوبنده و مقتدرانه می دهد.
 
سرهنگ کاظمی یادآور شد: حضور همیشگی مردم و مسئولان در صحنه به دنیا اثبات می کند که دشمنان جمهوری اسلامی نمی توانند راه بجایی برند و خللی در کار نظام ایجاد کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار