فرماندار بدره از 22 بهمن به عنوان نماد شاخص انقلاب اسلامی نام برد و افزود: طلیعه خورشید انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 57 سر آغاز نهضتی جهانی شد که هیچ گاه خاموش نخواهد شد و با حضور و همفکری مردم و مسئولان تحت نظارت ولایت فقیه راه خود را به سوی توسعه پیش می برد.
کد خبر: ۳۷۵۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰ 10 February 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛سیروس مراد حاصلی اظهار کرد: مردم صاحب اصلی انقلاب و مدافع آرمان های امام و رهبری هستند و هر جایی که نیازی به حضور آنها باشد خودجوش و انقلابی به صحنه می آیند.
 
وی یادآور شد: سیاست های آمریکا با حضور ترامپ بر مسند قدرت راه جدیدی پیدا کرده و او از همان روزهای نخست ریاست جمهوری کینه و دشمنی دیرین خود با اسلام و ایران را رونمایی کرد.
 
فرماندار بدره اضافه کرد: پاسخ قاطع ملت ایران در راهپیمایی امروز به یاوه گویی های سران استکبار روشن کننده و شفاف خواهد بود و به آنها نشان می دهند با چه حجم دلدادگی و عشق به وطن از جانب ایرانیان روبرو هستند.
 
وی گفت: کسب استقلال و آزادی برای مردم ظلم ستیز ایران دستاورد مهمی بود و همگی باید در این روز بزرگ با حضور و همبستگی و همدلی بر این بنیان های مهم انقلاب اسلامی مهر تایید بزنیم.
 
به گزارش تابناک ایلام، راهپیمایی 22 بهمن در بدره از چهار راه شهید مطهری به سمت بلوار امام - میدان امام و سپس مسجد جامع ادامه دارد و شادمهر کاظم زاده نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی در این مراسم سخنرانی می کند.
خبرنگار: ناهید ابراهیمی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار