امام جمعه چرداول گفت: صف های به هم پیوسته راهپیمایی 22 بهمن نشان می دهد ارتباط بین مردم با نظام و رهبری ناگسستنی است و این ملت هوشیار هیچگاه از انقلاب و رهبری روی گردان نخواهند شد.
کد خبر: ۳۷۵۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ 10 February 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام احمد امرایی گفت: مردم با حضور حماسی خود در راهپیمایی امروز جشن شکرگذاری خود را از برکات و دستاوردهای بزرگ نظام اعلام و با خلق حماسه ای بیاد ماندنی بار دیگر وحدت و انسجام ملی بی نظیر خود را به جهانیان نشان می دهند.
 
وی افزود: انقلاب اسلامی در اعماق جان مردم ریشه دوانیده و ملت هیچ وقت از دستاوردهایی همچون استقلال و آزادی که ثمره خون هزاران شهید است دست نخواهند کشید بنابراین حضور در راهپیمایی 22 بهمن نمادی عینی از تجدید عهد با شهدا، امام شهیدان و بیعت با رهبری معظم انقلاب است.
 
حجت الاسلام امرایی ادامه داد: بصیرت، آگاهی، ولایت مداری، آرمانخواهی، وفاداری به انقلاب از مهمترین پیامدهای شرکت مردم در میعادگاه 22 بهمن است و مردم ایران امسال نیز همچون سال های گذشته خط بطلانی بر نقشه های دشمنان خواهند کشید و استکبار و ایادی آن را بیش از گذشته مایوس و ناامید می کنند.
 
امام جمعه چرداول یادآور شد: مشارکت چشمگیر مردم در این عید بزرگ انقلاب نشانگر ولایتمداری، ولایت پذیری و حمایت همه جانبه از رهبری فرزانه انقلاب و منویات معظم له است.
وی نقش و حضور مردم در عرصه های مختلف در 38 سال گذشته را سدی محکم در برابر زیاده خواهی آمریکا و استکبار دانست و گفت: استکبار تلاش می کند از الگو پذیری انقلاب اسلامی در خاورمیانه و بین ملت های استقلال طلب و آزادیخواه جلوگیری کند ولی مردم با مشارکت بالای خود در راهپیمایی امروز بار دیگر ارزش های انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان خواهند داد.
 
وی اضافه کرد: صف های به هم پیوسته راهپیمایی 22 بهمن نشان می دهد ارتباط بین مردم با نظام و رهبری ناگسستنی است و این ملت هوشیار هیچگاه از انقلاب و رهبری روی گردان نخواهند شد.
 
خطیب جمعه چرداول افزود: راهپیمایی روز 22 بهمن نمادی از پاسداری از ارزش ها و آرمان های والای انقلاب اسلامی بوده و حمایت و پشتیبانی مردم از نظام اصلی ترین سرمایه است.
 
حجت الاسلام امرایی یادآور شد: حضور مردم در این روز یک وظیفه انسانی، دینی و ملی است و نباید از آن غفلت کرد زیرا این روز بیانگر همراهی و ارادت قلبی مردم به انقلاب و ولایت است.
 
وی گفت: علیرغم توطئه های فراوان دشمنان در جهت سرد کردن مردم از انقلاب و ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان، حضور باشکوه مردم در این عرصه مهم و تاثیرگذار خط بطلانی بر نقشه های شوم و نخ نمای آنان خواهد بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار