فرماندار ایلام گفت: امروز خلق حماسه 22 بهمن موجب شادی دوستان انقلاب و یاس ونااميدی دشمنان و مایه افتخار و سربلندی ایران اسلامی می‌شود.
کد خبر: ۳۷۵۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶ 10 February 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛ معروف بسطامی در پیامی به مناسبت 22 بهمن آورده است:
 
 «حکومت صالحان و سپيده روشن پيروزی وروز تجلی افتخار ٬ عزت ٬ اقتدار و خودباوری ملت بزرگ ایران است که با ایثار خون خود ثابت کردند که خون بر شمشير و حق بر باطل پيروز است . امروز با گذشت سی و هشت سال از خيزش عظيم ملت ایران در مقابله با استکبار و احيای ارزش های اسلامی شاهدیم که شجره طیبه انقلاب اسلامی در پرتو انفاس قدسی باغبان بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمينی (ره) و خلف شایسته آن مرد الهی ٬ مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) همچون درختی تنومند به ثمر نشسته و این ملت در صحنه های گوناگون و در مسير انقلاب و آرمان های الهی همچنان بالنده و پر صلابت و پابرجا ایستاده است .
 
 بی تردید عموم مردم انقلابی ٬ شهيد پرور و ولایت مدار ایلام ٬ همگام و هم صدا با مردم غيور ایران اسلامی با حضور در راهپيمایی دشمن شکن 22 بهمن ضمن تجدید بيعت با آرمان های حضرت امام خمينی (ره)  و خلق حماسه ای دیگر موجب شادی دوستان انقلاب و یاس ونااميدی دشمنان و مایه افتخار و سربلندی ایران اسلامی گردیده و پاسخ کوبنده ای به ادعاهای بدخواهان به سرکردگی آمریکا و صهيونيسم بين الملل خواهند داد.»
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار