جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: حضور مردم در عرصه های مختلف سیاسی همچون راهپیمایی ها از مهمترین عوامل بقای انقلاب و بیمه کننده دستاوردهای نظام و عاملی برای سرخوردگی دشمنان است.
کد خبر: ۳۷۵۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶ 10 February 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ عبدالصاحب طهماسبی اظهار کرد: مردم انقلابی و ولایت مدار ایران اسلامی از همان ابتدای پیروزی نهضت تاکنون همواره پای کار بوده و با حضور خودجوش و قاطعانه خود جواب یاوه گویی های دشمنان را داده اند.
 
وی افزود: هر چند آمریکایی ها از مواضع قدرتمندانه و با صلابت مردم و مسئولان ایران هیچگاه عبرت و پند نمی گیرند اما ملت عزیز و آگاه ایران اسلامی با مشارکت های سیاسی و عزم جدی خود نشان داده اند که نه از آمریکا و تهدید های آنها هراس دارند و نه به سمت آنها متمایل می شوند.
 
سرهنگ طهماسبی تاکید کرد: رئیس جمهوری جدید آمریکا از همان ابتدای فعالیت سیاسی خود شروع به عربده کشی و تهدید ایران کرد و ریاست جمهوری اش را با رجز خوانی و نادیده گرفتن غرور ملی مردم ایران آغاز کرد.
 
وی یادآور شد: رهبر فرزانه انقلاب در سخنان چند روز قبل خود در جمع پرسنل نیروی هوای با صلابت و کوبندگی همیشگی اعلام کردند ما از تراپ به خاطر اینکه چهره واقعی و پلید آمریکا را به جهانیان نشان داد، تشکر می کنیم.
 
وی اضافه کرد: ایشان در ادامه سخنان خود تاکید کردند مردم هوشیار ایران اسلامی روز جمعه و در راهپیمایی 22 بهمن با حضور در صحنه بار دیگر جواب بلند پروازی و یاوه گویی های دولتمردان آمریکایی را خواهند داد.
 
جانشین فرمانده سپاه استان ایلام گفت: البته حضور و مشارکت مردم در راهپیمایی وظیفه کارگزاران و مسئولان را بیشتر می کند و آنها نیز علاوه بر اینکه باید پا به پای مردم در صحنه باشند تلاش خود برای خدمت رسانی مطلوب به مردم را نیز باید بیشتر از قبل کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار