امام جمعه ایوان گفت: به یاری خداوند مردم با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری با مشارکت خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با انقلاب و آرمان های امام راحل و نظام اسلامی تجدید بیعت می کنند.
کد خبر: ۳۷۵۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲ 10 February 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام علی محمد لروند اظهار کرد: با توجه به حساسیت های دنیای امروز و بیداری مردم دنیا در مقابل استکبار به گونه ای که حتی پرچم آمریکا که نمود استکبار و قلدری است در کشور خودش به آتش کشیده می شود، مردم ایران باید هوشیار باشند و در تعیین سرنوشت کشور خود و حمایت از آن در برابر دشمنان با حضور گسترده خود مشارکت کنند.
 
وی افزود: با توجه به موضع گیری های خشونت آمیز رئیس جمهوری جدید آمریکا علیه کشورمان و تاکید مقام معظم رهبری در جمع همافران نیروی هوایی مبنی بر لزوم پاسخگویی مردم رشید ایران به اراجیف ترامپ و دستگاه حاکمه آمریکا، حضور گسترده مردم مشت محکمی بر دهان مستکبرانی است که می خواهند ایران را تضعیف کنند.
 
حجت الاسلام لروند یادآور شد: جوانان این مرز و بوم باید بدانند در معرض تبلیغات منفی فضای
مجازی هستند و نباید تحت تاثیر دروغ ها و تبلیغات سوء دشمن قرار گیرند و به کشور خود که امروز جزء 15 کشور برتر علمی جهان، سوم شبیه سازی دنیا و در ردیف هشت کشور برتر هسته ای دنیا است، افتخار کنند.
 
وی با بیان اینکه دستاوردهای نظام اسلامی اصلا قابل مقایسه با گذشته نیست، گفت: همه ما شاهد هستیم در 38 سال گذشته پیشرفت و توسعه چشمگیری در زمینه های علمی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در این کشور رخ داده و ایران به یکی از کشورهای مطرح و قدرتمند دنیا تبدیل شده است.
 
امام جمعه ایوان به پیشرفت های علمی کشور در 38 سال گذشته اشاره کرد و افزود: به یاری خدا و فراهم شدن بستر مناسب علمی، ایران یازدهمین کشور پرتاب کننده ماهواره در دنیا است و جوانان ما از دانشمندان بزرگ، مخترع قلب و قرنیه مصنوعی و نفرات برتر در المپیاد های بین المللی هستند.
 
وی تاکید کرد: همه این پیشرفت ها در این کشور با وجود دشمن و تحریم ها مدیون انقلاب و خون شهیدان است کاش قدرشناس باشیم تا عظمت این کشور بیشتر شود.
 
به گفته وی، به یاری خداوند مردم با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری با مشارکت خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با انقلاب و آرمان های امام راحل و نظام اسلامی تجدید بیعت می کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار