همه می آیند زن و مرد، پیر و جوان با مشت های گره کرده و سرود آزادی وطن، سر دادن غریو الله و اکبر و مرگ بر آمریکا تا باز مدافع ارزش های والای امام و انقلاب باشند و ادای احترام کنند به خون هزاران شهید فدایی میهن.
کد خبر: ۳۷۵۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱ 10 February 2017
به گزارش تابناک ایلام؛برگ های تاریخ را که ورق می زنیم و به ماه بهمن و دهه مبارک فجر می رسیم آن وقت است که دل مان پر می کشد تا لحظه ورود امام و شور و شوق مردم و لحظه پیاده شدن فرشته ای از هواپیما و بیرون کردن دیو سیاه، آن وقت است که سرود ایران - ایران و بوی گل سوسن و یاسمن و 22 بهمن ماه ورد زبان مان می شود و روزهای خوش ایام مدرسه و برنامه های دهه فجر و جشن هایش دل مان را به وجد می آورد.
 
از همه مهمتر نور افشانی شب های 22 بهمن و طنین بانگ دشمن شکن الله و اکبر و چراغانی و ریسه بندی خیابان ها و حضور پا به پای همه مردم برای شرکت در راهپیمایی خاطره شیرین مان می شود که اقتدار، وحدت، همدلی و اتحاد ملت را به دشمنان نشان می دهد.
 
به جرات می توان گفت همه ساله بر شمار راهپیمایان سالگرد پیروزی انقلاب افزوده می شود و شور و شوق مردم برای یادآوری این خاطره ماندگار بیشتر می شود.
 
همه می آیند زن و مرد، پیر و جوان با مشت های گره کرده و سرود آزادی وطن، سر دادن غریو الله و اکبر و مرگ بر آمریکا تا باز مدافع ارزش های والای امام و انقلاب باشند و ادای احترام کنند به خون هزاران شهید فدایی میهن.
 
آری همه می آیند از بیانیه ها و اعلام آمادگی شان، از شور و شوش و بی تابی شان برای حضور در این راهپیمایی می توان فهمید که این بار حماسه حضور متجلی غیرت و عشق هزاران و میلیون ها ایرانی به خاک این کشور است.
 
عشق و علاقه تک تک مردم را از شادمانی حضورشان برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن می توان دریافت، کسبه و بازاریان، علما و روحانیون، تشکل ها و احزاب، جوانان و دانشجویان، کارمندان و اساتید و اقشار مختلف خود را برای خلق حماسه ای دیگر مهیا کرده و اعلام داشته اند که حضور سبزشان یاس را بر دل دشمنان نظام می نشاند.
 
یکی از بازاریان ایلامی گفت: اکنون 30 سال است که در راسته بازار سعدی فعالیت می کنم و همپای دیگر بازاریان همه ساله در 22 بهمن با حضورم این حماسه ماندگار را پاس داشته ام.
 
صادق کریمی اظهار کرد: پیام انقلاب ما پیام صلح و آزادی خواهی و پیام اسلام ناب محمدی است و همه با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن بیعت خویش با مدافعان انقلاب و همه شهدا و امام و رهبری را اعلام می کنند.
 
وی 22 بهمن را روز شکوه ملت ایران و روز جشن ملی برای پیروزی دانست و افزود: حضور در این راهپیمایی مایه یاس دشمنان و سخیف کردن آنان در جهان است.
 
کریمی با تاکید بر حضور آگاهانه همه افراد تاکید کرد: حضور تک تک ما در این راهپیمایی معنا دار و حامل پیام اتحاد و عزت انقلاب ماست که دشمنان آن را در خواهند یافت.
 
یکی از دتنشجویان ایلامی هم در خصوص انگیزه اش از حضور در راهپیمایی 22 گفت: ما دانشجویان با حضور پرشور در راهپیمایی اثرگذاری مشارکت خویش را به همه دنیا اعلام می کنیم.
 
مریم رضایی نسب اظهار کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن به معنای اعلام بیعت با رهبر انقلاب و شهدا و امام است و پاسداشت همه ارزش ها و آرمان های والای انقلاب اسلامی بشمار می رود.
 
وی تاکید کرد: زنان و دختران به عنوان افراد موثری که نقش تاثیرگذاری در انقلاب داشته اند و در آینده نیز می توانند با تربیت فرزان انقلابی برای تداوم حفظ ارزش ها تلاش کنند باید حضور یابند تا حضور سبزشان بذر یاس و ناامیدی در دل همه دشمنان نظام بپاشد.
 
رضایی نسب انقلاب اسلامی ایران را مایه مباهات همه ملت دانست و یادآور شد: این انقلاب آنچنان در همه مناسبات بین المللی تاثیر گذار بوده که هیچ قدرتی یارای نادیده گرفتن آن را ندارد.
 
وی بر حضور آحاد مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و گفت: این حضور در صحنه نمایش اقتدار و قدرت ملت به دشمنان و اتحاد آنان برای حفظ دستاوردهای نظام است.
 
یکی دیگر از شهروندان ایلامی اظهار کرد: دشمنان همه چشم ها را به مردم ایران دوخته اند لذا حضور در صحنه های مختلف به ویژه صحنه سیاسی نظیر راهپیمایی ها و انتخابات تجلی عشق و علاقه مردم به نظام، رهبری و پاسداشت همه ارزش های نظام است.
 
علیرضا یادگاری افزود: 22 بهمن یکی از روزهای مهم تاریخ انقلاب اسلامی است و حضور گسترده ملت در راهپیمایی این روز سمبل اتحاد و همدلی برای مقابله با تهدیدهای دشمنان و گرامی داشت جشن پیروزی انقلاب است.
 
وی افزود: ملت ایران همه ساله با حضور در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، امید به فردایی بهتر را جشن می گیرند لذا حضور تک تک آنان نوید بخش دلسردی و یاس دشمنان خواهد بود.
 
وی اضافه کرد: دشمنان با هجمه تبلیغات و ترفندهای مختلف درصدد تضعیف روحیه مردم ایران اسلامی هستند اما این مردم بیدار و همیشه در صحنه با حضور اثرگذار و آگاهانه خود توطئه ها و خیال باطل دشمنان را خنثی و نقشه های شوم آنها را نقش بر آب می کنند.
 
یادگاری بر حضور همه مردم در این آیین تاکید کرد و افزود: همه ما در مقابل این انقلاب وظیفه داریم که به پاس حفظ همه ارزش ها و گرامی داشت یاد و خاطره امام و شهدا در راهپیمایی 22 بهمن حضور با نشاط و پرشکوه داشته باشیم.
 
به گزارش تابناک ایلام، جمعه با حضور در راهپیمایی سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور پر شور خود و سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا با آرمان های نظام و رهبری تجدید عهدی دوباره می بندیم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار