22 بهمن خیابان های شهر میزبانان ولایت میعادگاه عاشقان امام و رهبری خواهد بود، «ایرانشهر» فردا شاهد حضور و فریادهای خیل عظیم جمعیت شیعه و سنی است که یک صدا با فریاد الله اکبر، خامنه ای رهبر، استقلال آزادی جمهوری اسلامی و مرگ بر آمریکا دشمنان نظام اسلامی را به وحشت خواهند انداخت.
کد خبر: ۳۷۵۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱ 09 February 2017
به گزارش ایرنا فردا روزی است که مردم ایران زمین در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بار دیگر با گام های استوار به صحنه می آیند تا ضمن تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل، به استکبار جهانی ثابت کنند که با عزم راسخ و اقتدار بیشتر راه 37 ساله را ادامه می دهند و نسل به نسل این انقلاب را سرافرازانه به صاحب اصلی اش خواهند سپرد.
قشرهای مختلف مردم و مسئولان شهرستان ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار ایرنا و صدور بیانیه هایی ضمن دعوت عموم مردم به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن اعلام کردند که یک بار دیگر با شوق و اشتیاق حمایت خود را از ولایت و رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام خواهند کرد.
یوسف رئیسی یکی از شهروندان اهل سنت ایرانشهر گفت: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را وظیفه ملی و دینی خود می دانم زیرا این انقلاب و نظام متعلق به خودمان و اسلام است و باید همه مسلمانان و دیگر آزادیخواهان جهان از آن حمایت کنند.
مرتضی کمالی یکی دیگر از شهروندان اظهار داشت: فردا مردم ایران با حضور پرشور و قاطع خود به رئیس جمهوری آمریکا نشان خواهند داد که ملت ایران مقتدرانه در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کرده و از نظام و رهبری خود پشتیبانی می کند.
احمد ریگی نیز بیان کرد: 37 سال مقتدرانه با وحدت و انسجام از انقلاب و دستاوردهای آن حمایت کرده ایم و از این پس نیز با جان و دل از آن پشتیبانی و حمایت می کنیم.
وی افزود: مردم ایران فردا در راهپیمایی 22 بهمن نشان می دهند که همواره بر آرمانهای خود پافشاری می کنند و حاضرند تا آخرین قطره خون از انقلاب و مرزهای میهن اسلامی دفاع کنند.
نبی بخش داوودی فرماندار ایرانشهر نیز به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم سرزمین افتخارآفرین ما فردا در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی متحد و یک پارچه در خیابان و کوچه های شهر، بخش و روستاها با شور و شوق فراوان سالروز پیروزی انقلاب را جشن می گیرند و با مشت های گره کرده در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی و از دستاوردها و آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی حمایت خواهند کرد.
مولوی عبدالصمد کریم زایی امام جمعه اهل سنت ایرانشهر هم گفت: فردا؛ نسیم حضور اقشار مختلف جامعه اعم از شیعه و سنی، زن و مرد، پیر و جوان همه و همه در راهپیمایی 22 بهمن، طوفانی به پا خواهند کرد که دنیای غرب را به لرزه در خواهد آورد.
حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی امام جمعه ایرانشهر اظهار داشت: فردا ملت ایران به ویژه مردم همیشه در صحنه ایرانشهر با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22بهمن گزینه های روی میز آمریکا را به زیر میز می کشند.
عطاالله دهمیری از معتمدین اهل سنت ایرانشهر نیز گفت: 22 بهمن امسال باشکوهتر از گذشته در راهپیمایی شرکت خواهیم کرد.
وی افزود: می آییم تا با صلابت تر از گذشته اقتدار و همبستگی خود را در دفاع از اسلام، انقلاب و پشتیبانی از ولایت فقیه به نمایش بگذاریم.
به گزارش ایرنا راهپیمایی یوم لله 22 بهمن از ساعت 8 صبح فردا از مقابل فرمانداری ایرانشهر تا مسجد آل رسول (ص) برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار