امام جمعه سیروان با اشاره به تهدیدهای خشونت بار رئیس جمهوری جدید آمریکا تاکید کرد: مردم ایران به برکت معارف ناب اسلام از بصیرت بالایی برخوردارند و این موضوع را درک می کنند که حضورشان جواب محکمی به یاوه گویی های دشمنان است.
کد خبر: ۳۷۵۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰ 09 February 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام سید مصطفی موسوی اظهار کرد: ملت ایران باید شاکر این نعمت بزرگ الهی باشند و با حضور میلیونی خود بار دیگر به دشمنان ایران اسلامی اعلام کنند که پای آرمان های خود ایستاده و استقلال و آزادی خود را با هیچ چیز عوض نمی کنند.
 
 وی به دستاوردهای انقلاب اسلامی در 38 سال گذشته اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی خدمات بسیاری دارد اما استقلال کشور و قطع دست بیگانگان، ولایت معظم فقیه و حاکم شدن قوانین اسلامی و تعیین سرنوشت مردم بدست خودشان از جمله دستاوردهای بزرگ انقلاب است و البته به برکت این انقلاب از پیشرفت علمی، سیاسی، نظامی و اقتصادی لازم نیز برخوردار شده ایم.
 
 حجت الاسلام موسوی با اشاره به تهدیدهای خشونت بار رئیس جمهوری جدید آمریکا تاکید کرد: مردم ایران به برکت معارف ناب اسلام از بصیرت بالایی برخوردارند و این موضوع را درک می کنند که حضورشان جواب محکمی به یاوه گویی های دشمنان است.
 
 امام جمعه سیروان یادآور شد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان این نظام را نا امید می کند چون ملت با حضور عظیم و خروش میلیونی در این روز نشان می دهند از تهدیدهای ترامپ نمی هراسند و همیشه در صحنه دفاع از دستاوردهای نظام حاضر هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار