سرپرست فرمانداری ایوان گفت: برای پاسداشت آرمان‌های امام و شهدا مردم حضور گسترده‌ای در راهپیمایی 22 خواهند داشت چون این راهپیمایی و مشارکت گسترده مردم عامل بازدارنده تهدیدهای دشمنان نظام است.
کد خبر: ۳۷۵۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲ 09 February 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛احسان اکبری اظهار کرد: با توجه به تهدیدهایی که در سطح منطقه‌ای و بین المللی کشورمان با آن مواجه است حضور مردم همچون گذشته نقش مهمی در بازدارندگی دشمنان و تثبیت اقتدار نظام دارد.
 
وی افزود: رئیس جمهوری جدید آمریکا نیز خوی استکباری اش را با تهدیدهای جدید علیه ایران
اسلامی نشان داده و اینک باید خود را برای شنیدن پاسخ قاطع و دندان شکن مردم در راهپیمایی 22 بهمن آماده کند.
 
اکبری تاکید کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن یادآور اتحاد و یگانگی و تبلور راستین اراده ملت و برآمده از متن توده ای است که در آیینه حمایت و هدایت مقام معظم رهبری فصلی نو در پردازش تئوری های انقلاب های اجتماعی گشوده اند.
 
وی با بیان اینکه حضور در صفوف به هم پیوسته راهپیمایی 22 بهمن موجب اتحاد ملت و یاس و ناامیدی دشمنان است، گفت: دهه فجر از رویدادهایی است که با بازگو کردن و یادآوری آن آرمان‌ها، فراز و نشیب‌های 38 ساله انقلاب را به نسل جدید منتثل کنیم.
 
سرپرست فرمانداری ایوان با بیان اینکه یادآوری انگیزه‌ها، آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی برای نسل‌های بعد وظیفه همگانی است، یادآور شد: نسل‌های بعدی باید بتوانند پیام انقلاب را همان‌طور که بود درک کنند و برای تکامل آن در همان مسیر گام بردارند.
 
اکبری اضافه کرد: با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن به دنیا نشان می دهیم با وجود تهدیدهای خارجی و کارشکنی آنها برای پاسداری از اصل انقلاب و تمامیت ارضی کشور همه متحد و یک صدا هستیم و با پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در برابر هرگونه تهدید خارجی در یک صف واحد ایستادگی خواهیم کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار