مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد خبر داد:
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد از سرویس‌دهی 300 دستگاه اتوبوس به راهپیمایان در روز 22 بهمن ماه و ایجاد 5 پایانه موقت برای بازگشت شهروندان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۵۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸ 09 February 2017
به گزارش تابناک رضوی، علی اصغر نیشابوری بیان کرد: با توجه به فرا رسيدن یوم ‌الله 22 بهمن كه مصادف است با روز جمعه، سازمان اتوبوسراني ضمن گراميداشت اين روز بزرگ و تاريخي تمامي ناوگان خود را بسيج کرده تا با برنامه‌ريزي دقيق در خدمت شهروندان باشد.
وی افزود: براين اساس سرويس‌دهي از نقاط مختلف شهر و از ساعت 7 صبح به كانون راهپيمایي ميدان پانزده خرداد انجام خواهد شد.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد تصریح کرد: همزمان با روز 22 بهمن ماه 200 دستگاه اتوبوس فوق العاده سرویس‌دهی را از 19 پایانه به کانون راهپیمایی انجام خواهند داد و یکصد دستگاه اتوبوس خط یک BRT نیز در این مسیر تا زمانیکه امکان تردد وجود داشته باشد سرویس دهی خواهند نمود.
نیشابوری با اشاره به ایجاد 5 پایانه موقت برای بازگشت راهپیمایان روز 22 بهمن ماه گفت:  پایانه های موقت  روگذر حرم مطهر در خيابان شيرازي ، خيابان امام رضا(ع) واقع در میدان بیت المقدس در مسیر BRT،  خروجی روگذرحرم مطهر رضوی در بست طبرسی ، خیابان نواب صفوی و پایانه خیابان خسروی از چهارراه خسروي نو به سمت چهارراه مدرس برای سرویس دهی به شهروندان در مسیر برگشت مشخص گردیده است.
به گفته مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد مرحله اول سرویس‌دهی پس از خاتمه راهپیمایی و مرحله دوم در پايان نماز جمعه خواهد بود.
وی در پایان افزود نیروهای انتظامي و فنی سازمان و شرکت‌ها در این روز به صورت آماده‌باش خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار