امام جمعه دره شهر گفت:تهدیدها، تحریم و نقض عهدهای همیشگی و مداوم آمریکایی ها نسبت به ایران اسلامی موجب جریحه دار شدن غرور ملی مردم شده است و امت متحد در روز 22 بهمن صلابت و قدرت کوبنده خود را به رخ جهانیان و دشمنان نظام می کشند.
کد خبر: ۳۷۴۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ 09 February 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام محمد جواد قنبربیگی اظهار کرد: مواضع مردم و مسئولان ما باید همچون گذشته در برابر تهدید و تحریم های آمریکایی ها تهاجمی و سرسختانه باشد و به جای انفعال با گام های مستحکم و استوار، صلابت و اقتدار ایران اسلامی را به دشمنان نظام به ویژه آمریکایی ها نشان دهیم.
 
وی افزود: راهپیمایی 22 بهمن فرصتی مغتنم برای حضور باشکوه و خودجوش مردم است که امسال نیز به فضل خدا باشکوه تر از سال های گذشته برگزار می شود و مردم با این مشارکت سیاسی جوابی کوبنده و مقتدارانه به یاوه گویی های آمریکایی ها می دهند.
 
حجت الاسلام قنبربیگی یادآور شد: تهدیدها، تحریم و نقض عهدهای همیشگی و مداوم آمریکایی ها نسبت به ایران اسلامی موجب جریحه دار شدن غرور ملی مردم شده است و امت متحد در روز 22 بهمن صلابت و قدرت کوبنده خود را به رخ جهانیان و دشمنان نظام می کشند.
 
وی تاکید کرد: همچنین این حضور و یکپارچگی مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجب شادی و قوت قلب افراد پاک طینت، آزادی خواه و استکبار ستیز جهان می شود و نگاه آنها را به سمت مبارزه مردم و مسئولان ایران علیه زیاده خواهی آمریکایی ها و ابرقدرت های جهان معطوف می سازد.
 
امام جمعه دره شهر گفت: حضور مردم در این راهپیمایی یک پیام دیگر برای مسئولان کشور نیز بدنبال دارد که در راستای منویات مقام معظم رهبری و بالندگی کشور و با هدف خدمت رسانی به مردم بیشتر تلاش کنند و همچون مردم مقتدرانه و باصلابت در حوزه سیاست داخلی و خارجی برابر دشمن بایستند.
 
مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شهرهای مختلف استان ایلام همزمان با سراسر کشور روز جمعه با حضور و مشارکت گسترده مردم برگزار می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار