فرماندار ابرکوه گفت : در 14نقطه شهر و روستاهای این شهرستان مراسم باشکوه راهپیمائی 22بهمن باحضور مردم این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۳۷۴۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱ 09 February 2017
به گزارش تابناک یزد،سیدنبی رسولی  اظهار کرد: مسیر راهپیمایی 22 بهمن در شهر ابرکوه از ساعت 10.30صبح از میدان امام حسین (ع) به طرف خیابان شهید بهشتی ، چهار سرو و سپس به طرف مصلی محل برگزاری نماز جمعه برگزار می شود که در این آیین نماینده مردم حوزه مهریز سخنرانی خواهد کرد.
وی افزود : این مراسم در شهر مهردشت بخش بهمن نیز ساعت 10.30صبح از محلات به طرف میدان امام علی (ع) و سپس بطرف حرم امام زادگان محل برگزاری نماز جمعه بخش بهمن و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین فلاح زاده کارشناس زلال احکام و استاد حوزه علمیه قم ، در اسفند آباد ازساعت 10 صبح از حوزه مقاومت شهید مطهری بطرف امام زاده دختر موسی بن جعفر(ع) ، روستاهای اسدآباد اسفند آباد ، خرم آباد، هارونی ، بداف ازساعت 10 صبح از محلات و روستاهای فراغه ، صفی آباد، صادق آباد ، رحیم آباد، جلال آباد ، خسرو آباد ازساعت 10صیح به طرف گلزار شهدای ده عرب برگزار می شود.
فرماندار ابرکوه ادامه داد : مردم این شهرستان هم همانند مردم سراسر کشور با تبعیت ازامام خمینی (ره) و منویات ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای خود را برای حضور باشکوه در راهپیمایی عظیم 22 بهمن آماده و بار دیگر اقتدار و عظمت اسلام و انقلاب اسلامی ایران را به نمایش خواهندگذاشت.
نماینده عالی دولت در ابرکوه اضافه کرد : روز 22 بهمن روز تجدید میثاق با آرمانهای امام خمینی (ره)، شهدا و تجدید بیعت با رهبرمعظم انقلاب و روزعزای دشمنان و مستکبران است.
رسولی تصریح کرد: این حرکت و نمایش اقتدار مردمی در سالگرد بیروزی انقلاب اسلامی امسال در زمانی برگزار می شود که در آستانه خلق یک حماسه سیاسی دیگر در دنیا و شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی هستیم و حضور باشکوه و گسترده مردم در این دو میدان بزرگ بر اقتدار جمهوری اسلامی خواهد افزود.
ابرکوه با 50 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار