یکی از حاضرین درخواست کرد که این خبرنگار از طرف سایر اصحاب رسانه صحبت نکند. این گفته با واکنش محمود گبرلو روبه رو شد و مجری نشست‌های خبری جشنواره فجر درخواست کرد که این خبرنگار نام رسانه خود را اعلام کند؛ اما وقتی او نامی از رسانه خود نبرد، مسعود کیمیایی از محمد گبرلو خواست آن فرد را از سالن بیرون بیندازد! این صحبت کیمیایی با خنده و تشویق حضار مواجه شد!
کد خبر: ۳۷۴۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰ 09 February 2017
به گزارش «تابناک یزد»، در جریان سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، شاهد بدترین نوع برخوردها از سوی شماری از روزنامه نگاران با خبرنگاران بودیم؛ برخوردهایی که متأسفانه بارها تکرار شد و غم انگیز اینکه با همراهی گروهی از خبرنگاران با سینماگرانِ توهین کننده به خبرنگاران و منتقدان همراه بود.
 
در جریان نشست خبری فیلم «قاتل اهلی»، مسعود کیمیایی در پاسخ به پرسش انتقادی یکی از خبرنگاران در مورد نوع دیالوگ نویسی و جای کات هایی که در فیلم «قاتل اهلی» وجود داشت، گفت: «شما خبرنگار روزنامه جوان هستید و قطعا از فیلم خوشتان نمی آید. اما من می خواهم از شما بپرسم، آیا تا حالا فیلم ساختید که درباره جای کات و دکوپاژ نظر می‌دهی؟ شما از این حرف ها نزنید! دیالوگ های این فیلم نثر روزنامه ای داشت، به دلیل این که موضوع فیلم در مورد رسانه است.»
 
در ادامه یکی از حاضرین خواست، این خبرنگار از طرف سایر اصحاب رسانه صحبت نکند. این گفته با واکنش محمود گبرلو روبه رو شد و مجری نشست‌های خبری جشنواره فجر درخواست کرد که این خبرنگار نام رسانه خود را اعلام کند، اما وقتی او نامی از رسانه خود نبرد، مسعود کیمیایی از محمد گبرلو درخواست که آن فرد را از سالن بیرون بیندازد! این صحبت کیمیایی با خنده و تشویق حضار مواجه شد!
 
تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
سایت جیره خواره سینما سینما هم خودشیرینی کرده در مورد این خبر شما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار