معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ایلام گفت: ملت آگاه ایران اسلامی در 22 بهمن امسال با حضور در راهپیمایی دشمن شکن یکبار دیگر حماسه حضورشان را به رخ جهانیان می کشند.
کد خبر: ۳۷۴۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵ 09 February 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام حشمت رستمی اظهار کرد: هویت ملی مردم ایران در دهه فجر به بلوغ خود رسید و در 22 بهمن به اوج شکوه و اقتدار نائل آمد.
 
 وی افزود: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همواره از قبل و بعد انقلاب بر 2 رکن حضور و حمایت مردمی و وجود رهبری مقتدر استوار بوده و اکنون نیز در شرایط سیاسی و پیچیدگی های موجود و از طرفی طرح ایران هراسی و حمله های مختلف فکری و سیاسی از سوی دشمنان علیه ملت ما، می طلبد که مردم بار دیگر شکوه حضورشان را به نمایش بگذارند.
 
 حجت الاسلام رستمی تاکید کرد: ملت فهیم ایران امسال نیز همچون سال های گذشته با حضور در راهپیمایی 22بهمن ابراز حمایت خود را از این نظام اعلام و آن را به رخ جهانیان کشانده و عظمت ایران اسلامی را برای همگان آشکار خواهند کرد.
 
 معاون تبلیغات اسلامی ایلام یادآور شد: کسی که رغبتی به حضور در راهپیمایی نداشته باشد در واقع هویت ملی خود را پنهان می کند در حالیکه پیشینه تاریخی و سابقه انقلابی ملت که هر ایرانی باید به آن ببالد اقتدار و صلابت نظام است.
 
 وی گفت: موفقیت های مختلف اجتماعی و سیاسی از جمله انتخابات و سایر آیین های ملی میعادگاهی برای تجدید بیعت و ارسال پیام مقاومت به همه بدخواهان و دشمنان است و این پیام را مردم در 22 بهمن با حضوری گسترده به گوش جهانیان بویژه استکبار جهانی خواهند رساند.
 
 حجت الاسلام رستمی ضمن تاکید بر حضور پرشور در این آیین از عموم مردم استان ایلام برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ماه دعوت کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار