نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، نماینده ولی فقیه در استان و همچنین استاندار خراسان شمالی چهارشنبه با صدور پیامی مشترک مردم را به شرکت گسترده در راهپیمایی 22بهمن دعوت کردند.
کد خبر: ۳۷۴۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶ 08 February 2017
در پیام مشترک آیت الله حبیب الله مهمان نواز، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی و محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی آمده است: فجر پیروزی انقلاب اسلامی در حالی فرا رسیده است که جهانیان هنوز از پیروزی ملت بزرگ ایران در برابر رژیمی خودکامه و تا دندان مسلح و پشتگرم به قدرت های خارجی، در حیرت هستند.
ملتی که تنها با اتکال به قدرت لایزال الهی و هدایت های پیامبرگونه امام و مقتدای شان، با دستان خالی اما مشت های گره کرده، صفوفی منسجم شکل می دادند و با استقامت و بردباری و جانفشانی هزاران زن و مرد و پیر و جوان، پس از سال ها مبارزه سرانجام به خواسته خود که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود، رسیدند.
مسئولان بلندپایه استان در این پیام، انقلاب اسلامی ایران را انقلابی مبتنی بر اخلاق، معنویت و فرهنگ و احیای آموزه های دین مبین حضرت ختمی مرتبت (صلی ا... علیه و آله وسلم) برشمردند که الهام بخش مبارزات آزادیخواهان سراسر جهان شد و امروز نیز یگانه پرچمدار حمایت از حق طلبی و مبارزه با دسیسه های ظالمانه استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل است.
آن ها با گرامی داشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که شعار محوری آن «گفتمان انقلاب اسلامی، زمینه‌ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی» است افزودند: از یکایک مردم ولایتمدار خراسان شمالی، باب الرضا (ع) و گنجینه معرفتها دعوت می کنیم با حضور گسترده خود در راهپیمایی باشکوه22 بهمن که تجلی انسجام و وحدت ملی است، ضمن تجدید بیعت با آرمان های والای شهدای گرانقدر و امام شهیدان حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) به ندای رهبر فرزانه خود حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) لبیک گویند.
مردم همگام با مسئولین و دولتمردان تدبیر و امید همچون سال های گذشته، بر شادی دوستداران این نظام اسلامی و یأس و نومیدی دشمنان قسم خورده اش بیفزایند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار