معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: مردم شهر میزبانان ولایت بار دیگر با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، حماسه ای بزرگ و تحسین برانگیز خلق می کنند.
کد خبر: ۳۷۳۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹ 07 February 2017


نبی بخش داوودی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 22 بهمن یادآور پیروزی و غلبه بر سربازان شیطان و زمان رهایی ملت ایران از حکومت ستم شاهی و یوغ استکبار است.
وی افزود: آحاد مردم از جمله علما، معتمدان، سران طوایف، دانشجویان، دانش آموزان، فرهنگیان، بازاریان، اصناف، ورزشکاران و بانوان ایرانشهری آمادگی خود را برای شرکت در راهپیمایی 22بهمن اعلام کردند.
وی اضافه کرد: نهال پربرکت انقلاب اسلامی امروز به بار نشسته و منشاء اثرات، خیرات و برکات عظیمی برای کشور و ملت در عرصه های مختلف شده است.
فرماندار ایرانشهر اظهار داشت: در صحنه بودن ملت ایران و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب موجب شده دشمنان قسم خورده ایران اسلامی هیچ وقت به خواسته های شومشان نرسند که این مهم برای هر ایرانی به منزله مدال افتخار است.
وی گفت: 22 بهمن یادآور حماسه غیور مردانی است که از جان و مال خود گذشتند تا نهال انقلاب به بار بنشیند و امروز ما از ثمرات آن بهره مند هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار