مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر از قضاوت داور بین المللی تکواندوی ملایر در مسابقات انتخابی تیم ملی نیروهای مسلح خبر داد.
کد خبر: ۳۷۳۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۹ 21 May 2015
مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: داور بین المللی تکواندوی ملایر در مسابقات انتخابی تیم ملی نیروهای مسلح قضاوت می کند.

به گزارش مهر، مهدی رضایی با اشاره به قضاوت داور بین المللی تکواندو ملایر اظهار داشت: رضا صفرخانیان رئیس هیئت تکواندوی ملایر و داوربین المللی تکواندو قضاوت مسابقات انتخابی تیم ملی نیروهای مسلح را بر عهده دارد.

وی افزود: رضا صفرخانیان بارها به عنوان داور نمونه مسابقات قهرمانی کشور و لیگ های آینده سازان و نقش جهان انتخاب شده است.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به حضور موفقیت آمیز فوتبالیست ملایری در اردوی استعدادیابی گفت: اردوی استعداد یابی تیم ملی زیر ۱۶ سال در گروه دوم با حضور ۲۲ بازیکن در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

رضایی عنوان کرد: محمدرضا صفایی بازیکن تیم آموزش و پرورش ملایر یکی از بازیکنان دعوت شده به این اردو بود که امید می رود به عنوان یکی از بازیکنان تیم ملی انتخاب شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات طناب کشی آقایان در ملایر نیز گفت: به مناسبت گرامیداشت سالروز مبعث حضرت رسول اکرم (ص) یک دوره مسابقه طناب کشی با همکاری هیئت پرورش اندام و هیئت ورزش های همگانی برگزار شد.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر یادآور شد: در این دوره از مسابقات بیش از ۵۰ ورزشکار از باشگاه های سطح شهرستان در سالن ورزشی شهید بهشتی با هم به رقابت پرداختند و در پایان باشگاه های عارف، قهرمان و سلامت به ترتیب به عناوین اول تا سوم رسیدند و به آنها حکم، مدال و جوایزی اهدا شد.

رضایی با بیان اینکه اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با توجه به نزدیکی فصل تابستان بسیار حائز اهمیت است، بیان کرد: با حضور روسای هیئت های ورزشی جلسه هماهنگی وبرنامه ریزی غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و برپایی و تشکیل مدارس ورزش در تابستان سال جاری در محل اداره ورزش ملایر برگزار شد تا برنامه ریزی لازم برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان فراهم شود.

وی افزود: در این جلسه تمامی نقطه نظرات و پیشنهادات روسای هیئت های ورزشی شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به برگزاری بازی های بومی و محلی گفت: با همت و همکاری بخشداری مرکزی ملایر و دهیاری و شورای اسلامی روستای جوراب و هیئت ورزش های بومی محلی شهرستان ملایر، مسابقات مختلفی در رشته های بازیه ای بومی محلی، فوتسال، والیبال و کشتی در این روستا برگزار شد.

رضایی عنوان کرد: در این مسابقات تعداد ۱۵۰ نفر از ورزشکاران شهرستان های ملایر، نهاوند و تویسرکان با هم به رقابت پرداختند . ‌



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار