انتقاد رئیس جدید دادگستری استان البرز
قضات و کارمندان برای اینکه بهره‌وری لازم را داشته باشند نباید دغدغه مشکلات معیشتی داشته باشند و حتما باید به نیازهای رفاهی و مادی کارکنان توجه کنیم.
کد خبر: ۳۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹ 21 May 2015
به گزارش تابناک – البرز: رئیس کل دادگستری استان البرز که تازگی به این سمت منصوب شده و تنها چند روز از حضورش در البرز می گذرد، انتقادهای شدیدی نسبت به کمبودهای مجموعه خود مطرح کرده است.
احمد فاضلیان در اظهاراتی که روابط عمومی دادگستری البرز منتشر کرده، گفته است: کمبود امکانات در این استان سبب شده است که حتی امکان ایجاد یک شعبه را هم نداشته باشیم.
وی با تاکید بر اهمیت حوزه مالی و پشتیبانی در ساختار سازمانی گفت: این معاونت نقشی بی‌نظیر و بسیار تعیین کننده در راستای دستیابی به اهداف سازمانی دارد و در افزایش کارآیی هر سازمان بسیار موثر و تأثیرگذار است.
رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به اینکه یکی از شرایط لازم برای افزایش بهره‌وری در کارکنان دادگستری وجود آرامش خاطر است، گفت: قضات و کارمندان برای اینکه بهره‌وری لازم را داشته باشند نباید دغدغه مشکلات معیشتی داشته باشند و حتما باید به نیازهای رفاهی و مادی کارکنان توجه کنیم.
فاضلیان با تاکید بر اینکه در استان کمبودهای زیادی وجود دارد، اظهار داشت: 50 درصد فضای دادگستری استان البرز استیجاری است و از نظر تجهیزات وضعیتی نامناسبی داریم در حدی که امکان ایجاد حتی یک شعبه را هم نداریم، همه این‌ها در شرایطی است که 40 درصد پست‌های قضایی و 50 درصد پست‌های اداری دادگستری استان خالی است و با این شرایط ما چاره‌ای نخواهیم داشت جز اینکه برای حل و فصل امور مردم به برپایی چادر در محوطه دادگستری پناه ببریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار