مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استفعا مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه متن استغای خود را طی نامه‌ای علنی به دلیل سیاست‌های غیرمعمول مدیریتی به وزارت ارشاد تسلیم کرد.
کد خبر: ۳۷۳۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹ 06 February 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در اعتراض به آنچه مدیریت سیاسی و غیرمعمول و کوته‌اندیشان منفعت طلب دانسته است، در نامه‌ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استعفای خود را به صورت رسمی علنی اعلام کرد.

براساس این گزارش، ماموریت‌های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به طرق مختلف و شیوه‌ای غیر متعارف از سوی دانشگاه رازی کرمانشاه لغو شد که پافشاری وزارت ارشاد نیز در این زمینه اثربخش نبود.

گفتنی است، برخی از مدیران کل استان کرمانشاه در اعتراض به شیوه مدیریت‌ها و برخورد نامناسب مدیران ارشد کرمانشاه طی نامه‌ای به استاندار کرمانشاه استعفای خود رسما را ابلاغ و اعلام کردند.

ابراهیم رحیمی‌زنگنه امروز با ارائه متن استعفای خود به وزارت کشور اعلام کرد با چنین سبک و سیاق مدیریتی در استان ادامه کار را صلاح نمی‌بیند و برایش مقدور نیست.

متن این استعفا به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون با گذشت سه سال‌ونیم خدمت در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی اصحاب فرهنگ و هنر می توانند وضعیت فعلی فرهنگی استان کرمانشاه را با گذشته مقایسه نموده و به عدل و انصاف داوری کنند.

اینجانب در این دوره که توفیق خدمت‌گذاری به فرهنگ این مرزوبوم را پیدا کردم، در همه لحظات خدای سبحان را ناظر بر اعمال و رفتارخود قرار داده و همواره در تلاش بودم که با وجود موانع پرشمار، خدمت‌گذاری خدوم برای مردم فرهیخته کرمانشاه باشم.

اکنون نیز برای کمک به آرامش سیاسی استان، تداوم سیاست‌های فرهنگی دولت و جلوگیری از سیاست بازی‌های غیرمعمول کوته‌اندیشان منفعت طلب، استعفای خود را اعلام می‌نمایم.

از وزیر محترم و فرهیخته فرهنگ و ارشاد اسلامی به واسطه اعتماد و درخواست تمدید ماموریت علی‌الرغم  مخالفت‌های استانی صمیمانه سپاس‌گذارم.

آن‌چه  که برای اینجانب مهم بوده و هست سرنوشت فرهنگ مردمی مظلوم و رنج کشیده است که قربانی منافع باندی و جناحی شده است.

مردم عزیز کرمانشاه به خوبی می‌دانند که با همه کمبود‌ها و نامهربانی‌ها به عشق خدمت به آن‌ها ساختم و دم برنیاوردم و به مدد عنایت حضرت حق توفیقات بزرگی در تاریخ فرهنگ و هنر این کهن سرزمین رقم خورد، اگر منابع مالی اجازه می‌داد کارهای بزرگ تری انجام می‌گرفت .

امروز از صمیم قلب خوشحالم که بارسنگین مسؤولیت از دوش من بر داشته می‌شود و از همه آنانی که مرا دراین مدت یاری رساندند صمیمانه سپاس‌گذارم و آینده‌ای روشن و پرامید برای فرزندان ایران اسلامی از خداوند بزرگ مسالت می‌نمایم.

ابراهیم رحیمی زنگنه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار