معاون سلامت اداره‌کل دامپزشکی قزوین مطرح کرد
معاون سلامت اداره‌کل دامپزشکی استان قزوین گفت: با توجه به اهمیت کنترل کمی و کیفی نتایج آزمایشات انجام شده در آزمایشگاه‌های بخش خصوصی و در زمینه اعمال وظایف حاکمیتی این اداره‌کل بازدید‌های دوره‌ای و مستمر انجام می‌دهد.
کد خبر: ۳۷۲۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴ 04 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، علیرضا اکبرشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: با توجه به اهمیت کنترل کمی و کیفی نتایج آزمایشات انجام شده در آزمایشگاه‌های بخش خصوصی و در زمینه اعمال وظایف حاکمیتی اداره‌کل دامپزشکی استان قزوین، طی بازدید‌های دوره‌ای و مستمر از آزمایشگاه‌های بخش خصوصی این استان، از نمونه‌های آزمایش شده توسط آزمایشگاه‌های بخش خصوصی، تعدادی نمونه به صورت تصادفی انتخاب و برای کنترل نتایج در آزمایشگاه تشخیصی این اداره‌کل مورد آزمایش مجدد قرار گرفت.

وی ادامه داد: با نتایج ثبت شده همان نمونه‌ها در آزمایشگاه‌های خصوصی مقایسه و از عملکرد این آزمایشگاه‌ها به طور مستمر ارزیابی شد.

معاون سلامت اداره‌کل دامپزشکی استان قزوین گفت: این مهم به منظور نظارت بر حسن انجام کار و یکسان‌سازی نتایج آزمایشگاهی و همچنین ارتقا سطح کیفی آزمایشگاه‌های بخش خصوصی این استان، هر ساله در حال انجام است.

اکبرشاهی یادآور شد: در صورت عدم تطابق احتمالی نتایج با استانداردهای آزمایشگاهی، تذکرات و راهنمایی‌های لازم ارائه و حسب ضرورت، دوره‌های باز‌آموزی برای کارکنان آزمایشگاه بخش خصوصی برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار