فرمانده سپاه ناحیه دهلران ؛
فرمانده سپاه ناحیه دهلران گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده در دهه فجر امسال بیش از 200 عنوان برنامه اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۰۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱ 31 January 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ "علی آبدونی"، فرمانده سپاه ناحیه دهلران  با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر ،اظهار داشت: عنایت خداوند،حضور مردم و رهبری پیامبر گونه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مثلث اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بهمن ۵۷ در  برابر استکبار جهانی شد.
 
وی با بیان اینکه ایام الله دهه فجر زمان بزرگداشت و تکریم انقلاب اسلامی ایران است، افزود: وفاداری ملت ایران با حضور پر شور در تمامی عرصه ها بعد از گذشت ۳۸ سال از عمر انقلاب برای دوستان و دشمنان نظام ثابت شده است.
 
فرمانده سپاه ناحیه دهلران گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول ۳۸ سال عمر با برکت انقلاب از هر ترفندی برای براندازی نظام استفاده کردند و هر بار نیز با هوشیاری و بصیرت رهبری و مردم ناکام شده اند.
 
وی ابراز نمود: تداوم این انقلاب بزرگ مستلزم حفظ و پاسداری از ارکان اصلی آن یعنی اسلام، رهبری و مردم و حفظ آرمان خواهی و الهام بخشی انقلاب اسلامی است.
 
آبدونی بیان نمود: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای بازخوانی انقلاب اسلامی و تبیین نقش عناصر سازنده و دستاوردهای آن است.
 
وی با بیان این که دیدگاه های حضرت امام خمینی(ره)و مقام معظم رهبری در حوزه انقلاب اسلامی مبنا و محور برنامه های تبلیغی و روشنگری قرار می گیرد، گفت: در برنامه های دهه مبارک فجر ضمن رعایت اصل وحدت،امید به آینده و نشاط جامعه حفظ و تقویت می شود و از فعالان فرهنگی نهادهای مردمی و پایگاه های مقاومت در برگزاری جشن سالروز انقلاب اسلامی بهره گیری می شود.
 
فرمانه سپاه ناحیه دهلران با اشاره تعداد برنامه های ایام الله دهه فجر از سوی سپاه و بسیج دهلران، افزود: بیش از 200 برنامه فرهنگی، ورزش، اجتماعی، ارزشی و... در دهه مبارک فجر برگزار می شود.
 
وی تصریح نمود: رژه خودرویی، میثاق با شهدا، نشست های بصیرتی، بازی های بومی محلی، افتتاح طرح های بسیج سازندگی و... از جمله برنامه هایی است که در این ایام انجام می گیرد.
 
سرهنگ آبدونی با تاکید بر شرکت با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: راهپیمایی 22 بهمن همایش قدرت و اقتدار ملت ایران است و شرکت گسترده مردم در این راهپیمایی بار دیگر موجب مأیوسی دشمنان انقلاب می شود.
 
وی بیان نمود: در روز 22بهمن ماه به همراه مردم سراسر کشور در راهپیمایی باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب حضور گسترده خواهیم داشت.
 
فرمانده سپاه ناحیه دهلران در پایان بر حضور گسترده مردم در تاکید کرد و یادآور شد: مشارکت مردم در برگزاري جشن هاي انقلاب اسلامي و يوم الله ۲۲ بهمن بيانگر وفاداري مردم به نظام ولائي جمهوري اسلامي است./م
نسیم دهلران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار