از 9 بهمن ماه جاری
مسؤول کانون نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک گفت: نمایش «موش و گربه» از 9 تا 21 بهمن ماه در سالن آمفی‌تئاتر شهید آوینی این شهرستان به روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۳۶۸۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸ 28 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، امیر کلهری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: هم‌زمان با فرا رسیدن دهه فجر، نمایش «موش و گربه» از سوی کانون نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک از 9 تا 21 بهمن ماه جاری به روی صحنه می‌رود.

وی افزود: نمایش «موش و گربه» در قالب نمایشی شاد و موزیکال و بر مبنا و زبان شاهنامه‌خوانی سنتی و ایرانی به اجرا درمی‌آید.

مسؤول کانون نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک ادامه داد: از علاقمندان به بازیگری در گروه‌های مختلف سنی برای بازی در نمایش «موش و گربه» دعوت به عمل آمد و پس از استعدادیابی در این نمایش از وجود آن‌ها استفاده شده است.

کلهری‌پور اضافه کرد: در نمایش «موش و گربه»، 35 بازیگر و عوامل نقش ایفا می‌کنند که نویسنده این نمایش هم اصغر گروسی است.

وی خاطرنشان کرد: برای تبلیغات نمایش «موش و گربه» در 12 فیسکچر و حدود 60 میلیون ریال هزینه، اطلاع‌رسانی شده است.

این مسؤول تصریح کرد: نمایش «موش و گربه» از شنبه 9 بهمن ماه جاری هر روز ساعت 18 برای عموم مردم در سالن آمفی‌تئاتر شهید آوینی فرهنگسرای باران شهر آبیک به روی صحنه می‌رود.

مسؤول کانون نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک ضمن قدردانی از مسؤولان اداره آموزش و پرورش این شهرستان افزود: با توجه به استقبال فراوان مدارس از تماشای نمایش «موش و گربه»، از 9 تا 21 بهمن ماه جاری چهار تا پنج سانس برای دانش‌آموزان به اجرا در می‌آید.

کلهری‌پور موضوع نمایش «موش و گربه» را برگرفته از داستان موش و گربه عبید زاکانی ذکر و عنوان کرد: از نیروهای تخصصی انجمن‌ها و کانون‌های فرهنگی و هنری فرهنگسرای باران در این نمایش استفاده شده است.

وی همچنین از همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک برای اجرای نمایش «موش و گربه» افزود: مدت زمان نمایش 75 دقیقه است که در حال حاضر رزرو مشاهده آن صورت گرفته و پیش‌بینی می‌شود سالن آمفی‌تئاتر شهید آوینی گنجایش تماشاگر و مخاطبان بسیاری را نداشته باشد.

این مسؤول با بیان اینکه کانون نمایش برای تمرین و اجرا به سالن تخصصی نیازمند است، ادامه داد: استعدادهای مطلوبی در زمینه بازیگری در شهرستان آبیک وجود دارد که سالن اختصاصی می‌تواند برای شکوفایی این استعدادها مثمرثمر باشد.

گفتنی است، کارگردانی نمایش «موش و گربه» را امیر کلهری‌پور بر عهده دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار