در نشست مشاور جوان استاندار با مديركل فني وحرفه اي مطرح شد
نشست مشترک مشاور جوان استاندار و رییس گروه مشاوران جوان استان با مدیرکل و رابطان جوان مراکز آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۰۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ 14 January 2017
 نشست مشترک مشاور جوان استاندار و رییس گروه مشاوران جوان استان با مدیرکل و رابطان جوان مراکز آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان برگزار شد.

مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان، در این نشست با اشاره به اینکه وجود هسته های مشاوره توانمند در کنار مسئولین و برنامه ریزان نظام اداری کشور، موجب تحول و نگرش بهتر آنان خواهد شد، گفت: ظرفیت های موجود در مراکز آموزش فنی و حرفه ای در بین نخبگان جامعه باعث تقویت جایگاه آموزش های مهارتی می شود، بنابراین مشاوران جوان به جهت ارتباط با مسئولین و برنامه ریزان نظام اداری، می توانند اثر بخشی آموزش های مهارتی در فراهم آوردن اشتغال را تشریح و تبیین نمایند.

وی در ادامه تصریح کرد: حوزه مشاوران جوان استانداری می تواند کارجویان مراجعه کننده به استانداری را جهت مهارت آموزی به مراکز آموزش فنی وحرفه ای معرفی نموده تا امکان مهارت آموزی و ایجاد اشتغال برای آنان فراهم شود.

مشاور جوان استاندار گلستان نیز در این نشست گفت:  آموزش های فنی وحرفه ای در رسیدن جوانان به اشتغال پایدار نقش بسیار مهمی ایفا می نماید.

محمدمهدی صفایی با سپاس از تلاشهای مجموعه اداره کل فنی و حرفه ای افزود: با توجه به ظرفیت های آموزش فنی و حرفه ای در استان مقرر گردیده تا در آینده همکاری های مداومی بین حوزه مشاوران جوان با مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سراسر استان برقرار شود. وی پیشنهاد داد آموزش های فنی و حرفه ای  در حوزه برندسازی و تجاری سازی برای علاقمندان ارائه گردد تا با توجه به ضعف موجود در حوزه تجاری سازی محصولات و تولیدات استان، آموزش های لازم برنامه ریزی شود.

وی همچنین برگزاری رویدادهای کارآفرینی را از جمله برنامه های مشترک و قابل اجرای حوزه مشاوران جوان و آموزش فنی و حرفه ای اعلام کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار