استاندار قم مطرح کرد
استاندار قم با تأکید بر اهمیت حضور مسؤولان در بخش‌ها و روستاها گفت: بازدید میدانی از روند اجرای پروژه‌ها و توجه به نارسایی‌ها و کمبودهای موجود می‌تواند سبب ایجاد زمینه خدمت بیشتر به مردم شود.
کد خبر: ۳۵۴۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵ 04 January 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی ضمن بازدید از برخی پروژه‌های بخش جعفرآباد در دیدار صمیمی با مردم این بخش مشکلات آنها را شنید و دستورات لازم را برای حل آن‌ها صادر کرد.

استاندار قم در دیدار صمیمی با مردم روستای جعفرآباد طی سخنانی با اشاره به نقش برجام در توسعه‌ روابط خارجی اظهار کرد: تیم دیپلماسی دولت با اهتمام بر حل مشکلات و مناقشات بین‌المللی کشور و به ویژه تحریم‌های ظالمانه و با تکیه بر منویات رهبری توانستند با ایجاد فضایی مناسب در موضوعاتی چون تحریم‌های نفتی، بیمه‌ای و تجاری زمینه‌ای فراهم کنند تا به مرور شاهد رشد کشور باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اهمیت حضور مسؤولان در بخش‌ها و روستاها اضافه کرد: بازدید میدانی از روند اجرای پروژه‌ها و توجه به نارسایی‌ها و کمبودهای موجود می‌تواند سبب ایجاد زمینه خدمت بیشتر به مردم شود.

صادقی همچنین بحران منابع آبی در کشور را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: لازمه برون رفت از این بحران و حفظ منابع آبی برای نسل‌های آینده همکاری همه اقشار جامعه در اصلاح الگوی مصرف است که کشاورزان نیز باید با تغییر الگوی کشت بنا بر شرایط اقلیمی هر منطقه و مکانیزه کردن روش‌های آبیاری زمینه اجرایی شدن سیاست‌های دولت در این حوزه را فراهم کنند.

استاندار قم احساس مسؤولیت را اصلی همگانی عنوان کرد و یادآور شد: باید همه افراد جامعه در هر جایگاهی با رعایت همه مسائل اجتماعی در مسیر رشد و تعالی کشور خود تلاش کنند تا جامعه‌ای سالم و شکوفا ساخته شود.

صادقی با بیان لزوم اقدام برای حل مسائل و مشکلات مطروحه از جانب اهالی بخش جعفرآباد مدیران مربوطه را موظف به پیگیری این موارد کرد.

در این دیدار اهالی بخش جعفرآباد به بیان مشکلات و خواسته‌های خود از مسؤولان استان پرداختند که هر یک از مدیران مربوطه پاسخگوی این خواسته‌ها بودند.

لازم به ذکر است، استاندار قم و مسؤولان استان از پروژه‌ راهسازی قم - جعفریه- آوه بازدید کردند و مصوب شد مشکل پیمانکار راه قم - جعفریه حل شود شبکه برق قطعه چهار محور جعفریه جابه‌جا شده و اعتبار مورد نیاز قطعات اول، دوم و سوم قم - جعفریه تأمین شود.

همچنین بازدید از دانشگاه پیام نور جعفرآباد و دو واحد صنعتی در ناحیه صنعتی طغرود نیز از برنامه‌های استاندار قم بود که مقرر شد درخواست‌های مطرح شده در موضوعات بانکی و مالیاتی تولید کنندگان از سوی مدیران تا حصول نتیجه مورد پیگیری قرار گیرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار