گودینی در گفتگو با تابناک:
عضو شورای اسلامی شهر گودین گفت: حجم تخلفات و بی نظمیها در شهرداری گودین به قدری بالاست که سکوت در برابر این موارد نه تنها جایز نیست
کد خبر: ۳۵۴۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶ 04 January 2017
عضو شورای اسلامی شهر گودین در گفتگو با خبرنگار تابناک در کرمانشاه با برشمردن پاره ای از تخلفات و نادیده گرفتن صریح اموال منقول و غیر منقول و بی انظباطی های مالی که توسط شهردار گودین و اجحافی که در حق مردم شده است، گفت: این روند باعث سنگینی مسئوليت اقلیت اعضای شورای شهر گردید و این روند و بدعتی که بذر آن توسط شهردار پاشیده شد در حال حاضر مشغول درو و برچیده شدن آن هستیم. 

رضا گودینی تاکید کرد: این رویه و اهمال کاری در تاریخ گودین بی سابقه بوده است که با شعارهای پوچ و خیالی به مردم، دست به چنین کارهایی زده اند و باعث رنجش و بدبینی مردم شده است. 

وی در ادامه بیان داشت: حجم تخلفات و بی نظمیها در شهرداری گودین به قدری بالاست که سکوت در برابر این موارد نه تنها جایز نیست بلکه خیانتی بزرگتر می باشد. با توجه به در خواستهاي مکرر به صورت مکتوب و شفاهی اعضای شورا مبنی بر شفاف سازی صورت جامع درآمد و هزینه شهرداری که هر شش ماه یکبار باید توسط شهرداری تهیه و به اطلاع مردم برسد، همچنان در پرده ابهام و سکوت باقی مانده است که این امر بزرگترین بی احترامی به مردم و قانون می باشد. 

گودینی با اشاره به اینکه امیدوارم که دیگر اعضای شورا بر این اصل مهم بر مبنای صادق بودن با مردمی که با رای دادن اعتماد خود را نشان داده اند، تصریح کرد: امید است که این دوستان شورایی خواب غفلت بیدار شوند و این رویه ازين منطقه رخت برکند. 
این عضو شورای شهر گودین بیان داشت: تا مساله تخلفات شهرداری که بسیار گسترده می باشد برای مردم روشن و محقق نگردد، سکوت نخواهیم کرد و از همه ابزارهای قانونی برای اصلاح وضع استفاده می کنیم. 

وی افزود:بی شک فساد مالی را نمی توان با حرفهای زیبا جمع و جور کرد، مادامی که شفافیت مالی کم باشد، فساد ایجاد می شود. 

گودینی ادامه داد: جای سوال اینکه دو عضو از شورای اسلامی شهر هیچ گونه اطلاعی از حساب و کتابهای اجاره بهای طرفهای قرارداد مجموعه و واریزیهای مردمی نداریم، در صورتیکه مبالغ مذکور باید به حساب شهرداری واریز مي شد، ولی با این عمل دست به افتتاح حساب و برداشتهای غیر قانونی زده اند و اين یعنی چشم پوشی شهردار، این یعنی چراغ سبز شهردار و درنهايت یعنی خیانت. 

عضو شورای اسلامی شهر گودین تاکید کرد: در راستای موضوع تخلفات اقداماتی انجام گرفته که براین اساس پرونده مذکور به مراجع قانونی جهت تحقیق و بررسی مصوبات و برداشتهای مالی در حال پیگیری می باشد. 

وی به دیگر تخلفات شهرداری گودین اشاره داشت و گفت: از دیگر تخلفات و کارهای غیر قانونی شهرداری رعایت نکردن مراحل آگهی و مناقصه پیمانکاران و املاک و معاملات می باشد، تا جایی که شورای شهر چشم و گوش بسته از شهردار حمایت می کنند. 

گودینی در پایان گفت: ما مجبوريم برای جلوگیری از پایمال شدن حق مردم از طريق حقوق قضایی اقدام نماییم و تا زمانیکه به این پرونده رسیدگی کامل نشود اینجانبان دست بردار نخواهیم بود، لذا امیدوارم این حسابرسی ها به صورت علنی و در حضور مردم بررسی شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار