طی ۴۸ ساعت گذشته عدم رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل گرمایشی باعث شد گاز مونوکسیدکربن، برای سه خانواده قمی حادثه آفرین شود. در این حوادث یک نفر جان خود را از دست داد و هشت تن مصدوم شدند که سه تن راهی بیمارستان شدند.
کد خبر: ۳۵۲۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۰ 01 January 2017
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم در گفتگو با خبرنگار تابناک قم، گفت: طی 48 ساعت گذشته یک تن بر اثر استنشاق گاز مونوکسیدکربن در این استان جان خود را از دست داد و هشت تن مصدوم شدند که سه تن آنان به مراکز درمانی انتقال یافتند.

مهدی فراهانی افزود: درحادثه اول خروج لوله بخاری و هم استفاده ازاجاق خوراک پزی برای تولیدگرما یک آقا حدود 40 ساله در محل فوت کرده و خانمی 35 ساله به علت طولانی شدن زمان مسمومیت دچار عوارض آسیب مغزی شد که توسط پرسنل اورژانس همراه با عملیات احیا به یکی از بیمارستانهای قم منتقل شد.

وی اضافه کرد: درحادثه دوم درحسینیه ای دریکی از بخش های استان بعلت خروج لوله بخاری شش تن مصدوم شدند که یک تن بعلت شدت مسمومیت توسط آمبولانس اورژانس به مرکزدرماتی انتقال یافت.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: درحادثه سوم یک خانم به علت مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن درمنزل دچارکاهش سطح هوشیاری شد که با حضور بموقع اورژانس 115 به بیمارستان انتقال داده شد.

به گفته وی از زمان شروع سرما دراستان قم تاکنون 10تن بعلت مسمومیت با این گاز جان خودرا ازدست دادند وبیش از80تن نیز به تناسب میزان درجه و شدت مسمومیت یا در محل حادثه بصورت سرپایی درمان شده اند ویا به مراکز درمانی منتقل شدند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار