مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران از مراجعه روزانه بیش از 25 هزار بیمار به پزشکان عمومی ، متخصصی و دندانپزشکان شاغل در بیمارستانها و مراکز درمانی تابعه تهران خبر داد.
کد خبر: ۳۵۰۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱ 28 December 2016

به گزارش تابناک : محمد تقی خسروانی مقدم ، مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران با ارائه گزارشی در خصوص کارنامه عملکرد مراکز درمانی اظهار کرد : در مجموع ١۰ بیمارستان ، دو دی کلینیک و ٢٥ مرکز درمانی سرپایی تابعه اداره کل درمان تامین اجتماعی در سطح استان تهران است که تعداد تختهای فعال مراکز درمانی ۱۶۸۴  تخت بستری بوده و همچنین  ۱۶۷  تخت ویژه اعم از ۸۵  تخت سی سی یو ،  ۴۷   تخت آی سی یو و ۱۰ تخت ان آی سی یو و ۲۰ تخت آی سی یو جراحی قلب در سطح مرکز درمانی تابعه این اداره کل نیز فعال است.


وی با بیان اینکه روزانه به طور متوسط بیش از ۲۵  هزار نفر به پزشکان عمومی ، متخصصی و دندانپزشکان شاغل در بیمارستانها و مراکز درمانی تابعه این اداره کل مراجعه می کنند ، خاطر نشان کرد : در شش ماه نخست سال جاری روزانه به طور متوسط    ۳۵۴  نفر در سطح بیمارستانهای تابعه این استان بستری شده و حدود   ۲۳۹  عمل جراحی بستری  نیز در این بیمارستانها انجام می شود و ضریب اشغال تخت مراکز درمانی در مدت زمان فوق بیش از ۷۱ درصد بوده است .

مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران با تاکید بر اینکه ما در بیمارستان شهید دکتر لواسانی با توجه به تغییرات فضای فیزیکی و بازسازی اورژانس و تعمیرات اساسی ساختمان و تاسیسات را داشته ایم افزود : نوسازی فضای داخلی و خارج ساختمانها و نظافت در روند بهبود بیماران  نقش بسیار کلیدی را ایفا میکند.

وی ادامه داد: اجرای طرح هتلینگ ۴ بیمارستان ورامین، شهریار، معیری و لبافی‌نژاد در جهت تکریم ارباب رجوع انجام شده است که ۱۱ میلیارد تومان برای احداث هتلینگ هزینه در بر داشته است.

خسروانی مقدم افزود: بیمارستان شهید دکتر فیاض بخش نه تنها به بیمه شدگان منطقه غرب و جنوب غرب تهران خدمت رسانی می کند، بلکه بسیاری از حادثه دیدگان و بیماران تصادفی این مناطق نیز به این بیمارستان منتقل می شوند.

بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل درمان استان تهران وی با اشاره به ۴۴۸ تخت فعال بیمارستان فیاض بخش گفت: باند هلی کوپتر و بخش انکولوژی برای درمان بیماران سرطان از ویژگی های منحصر به فرد این بیمارستان است.   



منبع : ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار