فرماندار سنقر و کلیایی گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون توسط دستگاه های اجرایی برای یک هزار و 41 نفر اشتغال ایجاد شده و در سامانه رصد ثبت شده است.
کد خبر: ۳۵۰۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸ 28 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، یاور محمدی روز چهار شنبه در جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری سنقر و کلیایی افزود: در سالجاری مبلغ 11 میلیارد و 270 میلیون ریال از طریق صندوق کارآفرینی امید به 116 طرح اشتغال زایی در قالب مشاغل خانگی، مستقل و پشتیبان، خوداشتغالی و کارفرمایی پرداخت شده است.
وی از تخصیص 300 فقره سهمیه تسهیلات اشتغالزایی درحوزه فرش دستباف با پیگیری های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: از این تعداد، 195 پرونده توسط کمیته امداد امام (ره) برای تعیین تکلیف به استان ارسال شده است.
فرماندار سنقرو کلیایی، فرهنگ سازی کار و اشتغال را ضروری دانست و گفت: در این خصوص دولت فقط نقش تسهیل گری را ایفا می کند و برای ایجاد اشتغال، بایستی سرمایه گذار و کارآفرین با کسب آگاهی از جدید ترین اطلاعات در زمینه نیاز امروز جامعه، حضور فعال داشته باشند.
محمدی با تاکید بر ایجاد فضای امید به آینده روشن در جامعه، از سیاستهای دولت تدبیر و امید در خصوص تزریق نقدینگی برای فعال شدن واحدهای تولیدی راکد در بازار صنایع خبر داد و گفت: دستگاه های ذیربط بایستی در صورت مراجعه سرمایه گذار، در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام نمایند.
وی اختصاص 110 میلیارد ریال برای دو بانده کردن مسیر سنقر به کرمانشاه و ایجاد بستر مناسب درمحدوده سد جامیشان برای فعالیت در حوزه های کشاورزی، باغداری، پرورش ماهی و گردشگری را از ظرفیت های موجود برای ایجاد اشتغال در این شهرستان ذکر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار