مدیر گروه خدمات بیمه ای مدیریت بانک کشاورزی فارس از مهلت بیمه محصولات کشاورزی در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۹۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲ 26 December 2016
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سید علی مصطفوی مدیر گروه خدمات بیمه ای مدیریت بانک کشاورزی فارس با بیان اینکه 13 شرکت بیمه ای با 90 دفتر نمایندگی در سراسر استان فارس ، کار بیمه محصولات کشاورزی را انجام می دهند، گفت: زمان بیمه محصولات کشاورزی تا 15 دی ماه تمدید شد و بهره برداران می توانند از این فرصت بدست آمده برای بیمه محصولات خود استفاده کنند.

مصطفوی افزود: تاکنون 95 درصد مطالبات وغرامت کشاورزان و باغداران از بابت بیمه محصولات کشاورزی سال زراعی 93-94 پرداخت شده است.

وی ادامه داد: اقدامات لازم برای تعیین و پرداخت غرامت کشاورزان در سال زراعی 94-95 نیز آغاز شده است و در صورت تخصیص اعتبار از بیمه محصولات کشاورزی کشور، این مطالبات نیز پرداخت می شود.

مصطفوی بیان کرد: 21 محصول زراعی شامل گندم، جو، کلزا، سیب زمینی، پیاز، گوجه فرنگی، برنج، ذرت، پنبه، چغندر قند، نخود و کنجد و 31 محصول باغی شامل انواع مرکبات، انجیر، پسته، سیب، بادام، انگور، زردآلو، هلو، گردو، انار، خرما، زیتون و انجیر دیم نیز زیر پوشش بیمه محصولات کشاورزی هستند.

وی خاطر نشان کرد: کشاورزان و باغداران می توانند با مراجعه به دفاتر شرکت های خدمات بیمه ای در سراسر استان نسبت به بیمه محصولات کشاورزی خود اقدام کنند و کارگزاران صندوق بیمه نیز پس از بازدید کارشناسی اقدام به بیمه محصول مورد نظر می کنند.

مدیر گروه خدمات بیمه ای مدیریت بانک کشاورزی فارس تصریح کرد: با اعلام خسارت ،کارشناسان منطقه با حضور در مزرعه یا باغ به بررسی خسارت وارده می پردازد و با تکمیل فرم اعلام خسارت، مبلغ خسارت را ظرف 48 ساعت به صندوق بیمه محصولات کشاورزی اعلام می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار