معاون سیاسی استاندار تهران
چاوشی اظهار داشت :نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی آنچنان مهم بود که امام ضمن ستودن مردم، آنها را با مردم صدر اسلام مقایسه كرد کسانی که می گویند رای مردم و نقش ، نظر و اراده مردم اهمیت چندانی ندارد با آرمانهای امام فاصله دارند چرا که این مردم بودند که اسلام را به عرصه حکومت آوردند.
کد خبر: ۳۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲ 08 February 2015

به گزارش تابناک تهران،چاوشی معاون سیاسی استانداری تهران در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته رودبارقصران ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارك فجر،برپایی نماز جمعه در رودبارقصران راعاملی برای حفظ و تحکیم هرچه بیشتر وحدت مردم منطقه دانست و افزود: تریبون نماز جمعه متعلق به نظام مقدس جمهوری اسلامی است و به هیچ جریان یا حزب سیاسی خاصی تعلق ندارد .تریبون نماز جمعه برای هدایت بندگان خدا و مکانی برای بیان مواضع ولایت فقیه است و از آن باید سخن خدا ،رسول خدا و اولیاء دین شنیده شود .

معاون سیاسی استانداری تهران با بیان اینکه ما هر چه داریم از همین نماز های جماعت و مراسم مذهبی و به خصوص عزاداری امام حسین (ع)است گفت:جوانان ما ذخایر انقلاب و کشور هستند که متاسفانه مورد هجوم فرهنگی بیگانگان قرار گرفته اند وظیفه ما و امام جمعه این است که با محبت ورأفت اسلامی با نفوذ در دل مردم و جوانان آنها را مشتاق به حضور در نماز جمعه کنیم .

معاون استاندار تهران اسلام ،رهبری و مردم را سه پایه اصلی انقلاب دانست وگفت:هدف اول انقلاب بر پایی عدالت در جامعه و برقراری حکومت عدل علی (ع) بود .ما باید به جوانان تفهیم كنيم که اگر امروز نقضی در کشور مشاهده می شود این ضعف و نقص مربوط به مکتوب و دین ما نیست.

وی ادامه داد:رهبری حلقه واسط بین اسلام و مردم بود و اگر رهبری بی بدیل امام راحل (ره)نبود جمهوری اسلامی وجود نداشت .

چاوشی اظهار داشت :نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی آنچنان مهم بود که امام ضمن ستودن مردم، آنها را با مردم صدر اسلام مقایسه كرد کسانی که می گویند رای مردم و نقش ، نظر و اراده مردم اهمیت چندانی ندارد با آرمانهای امام فاصله دارند چرا که این مردم بودند که اسلام را به عرصه حکومت  آوردند.

وی خطاب به مسئولین حاضر در نماز جمعه گفت :بدون خیلی از چیزها می توان زندگی کرد اما بدون حضور مردم خیر و مانباید اجازه دهیم اعتماد مردم به نظام از بین برود چراکه این نظام بدون اعتماد و حضور مردم برپا نمي شد .

 چاوشی با اشاره به لزوم حمایت و پشتیبانی از عوامل برپایی انقلاب یعنی اسلام، رهبری و مردم گفت:اگر می خواهیم  عزت اسلام،مسلمین و ایران اسلامی حفظ شود باید بیش از همیشه از رهبر معظم تبعیت کرده و پایبند ولایت فقیه باشیم و از ایشان حمایت کنیم تا در برابر دشمنان روئین تن و آهنین بوده و بتوانیم در فشار های خارجی مقاومت کنیم .

معاون سیاسی استانداری تهران گفت :ما در گذشته در تمام امورات کشور وابسته به بیگانگان بودیم اما امروز دولت و دولتمردان ما توانستند قدرت های بزرگ دنیا را پای میز مذاکره بنشانندو آنها را نسبت به حقوق مسلم هسته ای ایران متقاعد کنند .

 مردم مانیز با حضور پرشور در راهپیمایی 22بهمن و با پشتیبانی وسیع از این حرکت بزرگ، برای تثبیت ارزش های انقلاب گام بردارند  و با حمایت مردم سربازان مجاهد جبهه دیپلماسی نیز بتوانند موفقیت های بزرگی را برای کشور ما رقم بزنند.

 چاوشی،در بخشی از سخنان خود بر لزوم مراقبت و محافظت از منابع و اراضی ملی و برخورد با متخلفین  و متجاوزین به بیت المال تاکیدكرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار