ایثار قم 3 مسابقه خود از هفته سوم نیم‌فصل نخست و هفته آغازین دور برگشت لیگ کومیته جوانه دختران کشور را با یک تساوی و 2 باخت پشت‌ سر گذاشت.
کد خبر: ۳۴۹۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱ 25 December 2016
به گزارش تابناک قم، بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کاراته، دیدارهای هفته سوم از دور رفت و همچنین مسابقات هفته نخست از دور برگشت لیگ‌های کاراته دختران ایران در دو بخش کاتا و کومیته رده سنی جوانه‌ها به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد.

این در حالی است که رقابت‌های لیگ کومیته جوانه‌های دختران ایران در سه گروه مقدماتی برگزار می‌شود و در گروه نخست این مسابقات تیم‌های چالاکی، جوانه صفا دشت، نیک‌نژاد، باشگاه صمدی، هیات کاراته گیلان و اداره ورزش و جوانان سوادکوه مسابقه می‌دهند.

در گروه دوم این دوره از مسابقات نیز که نماینده قم یعنی باشگاه ایثار در آن حضور دارد، تیم‌های هیات کاراته اصفهان، زندگی مثبت ساری، امید سامان سنگسر، آریا تهران، شیتوریو اینویی‌ها و ایثار قم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا صعود کننده‌ها از این گروه مشخص شوند.

در گروه سوم از مرحله مقدماتی مسابقات لیگ کومیته جوانه‌های کاراته دختران ایران نیز تیم‌های الو پرده، شهرداری سمنان، شهرداری اراک، باشگاه صمدی (الف)، کوبه اوزاکا و ستاره جنوب برای به دست آوردن مجوز صعود به مرحله بعد با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

این در حالی است که دیدارهای هفته سوم از نیم‌فصل نخست و هفته آغازین از دور برگشت لیگ کومیته جوانه‌های دختران ایران، یک تساوی و دو باخت برای نماینده کاراته قم به همراه داشت تا بخت صعود این تیم به مرحله بعدی رقابت‌ها کمرنگ‌تر از قبل شود.

تیم ایثار قم در نخستین مسابقه خود از مرحله چهارم نیم‌فصل نخست مقابل تیم هیات کاراته اصفهان به میدان رفت و در نهایت با حساب 12 بر سه شکست خورد، ضمن اینکه در سایر دیدارهای این مرحله زندگی مثبت ساری 13 بر یک از سد امید سامان سنگسر عبور کرد و آریا تهران با همین نتیجه به تیم شیتوریو اینویی‌ها باخت.

دومین مسابقه نماینده قم در این گروه که دیداری از مرحله پنجم نیم‌فصل نخست بود برابر تیم آریا تهران با برتری هشت بر سه تهرانی‌ها به پایان رسید، در سایر دیدارهای این مرحله نیز زندگی مثبت ساری هشت بر پنج به هیات کاراته اصفهان باخت و شیتوریو اینویی‌ها 9 بر سه تیم امید سامان سنگسر را برد.

کاراته‌کاهای تیم ایثار قم در سومین دیدار خود که مسابقه‌ای از مرحله نخست دور برگشت لیگ کومیته جوانه‌های کاراته دختران ایران بود در سالن شهید کبکانیان برابر تیم امید سامان سنگسر قرار گرفتند و در پایان این تیم را با تساوی هفت بر هفت متوقف کردند.

در مرحله نخست دور برگشت یک دیدار دیگر نیز در گروه دوم مقدماتی لیگ کومیته جوانه‌ها برگزار شد که در آن تیم هیات کاراته اصفهان با حساب 15 بر صفر مقابل تیم آریا تهران به برتری رسید تا پرونده دیدارهای این هفته با انجام هشت مسابقه در گروه دوم بسته شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار