در حالی که ماه‌ها از پایان دوره ریاست «غلامرضا خانی» بر هیأت تنیس استان قم می‌گذرد تنیس قم در بلاتکلیفی است و رئیس ندارد.
کد خبر: ۳۴۶۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱ 21 December 2016
به گزارش تابناک قم، سال ۹۵ رو به پایان است اما هیأت تنیس قم که از بهار امسال رئیس ندارد هنوز مسئول رسمی خود را نشناخته است. 

غلامرضا خانی رئیس قبلی هیأت تنیس استان قم بود که بهار امسال، دوره ۴ ساله ریاست وی به پایان رسید. 

پس از مدتی بلاتکلیفی فدراسیون تنیس رأی به سرپرستی محمدجواد وطن‌دوست داد و این چهره ناشناخته در بین علاقه‌مندان به تنیس در قم مسئولیت رتق و فتق امور این رشته را در دست گرفت. 

با این حال مجمع انتخابات هیأت تنیس استان قم که پیش‌بینی می‌شود شهریور یا مهر ۹۵ برگزار شود اکنون در آستانه آغاز زمستان هنوز هم برگزار نشده است. 

منابع مطلع می‌گویند دلیل اصلی بلاتکلیفی تنیس در قم و برگزار نشدن مجمع انتخاباتی، اختلاف فدراسیون تنیس با اداره کل ورزش و جوانان استان قم بر سر تعیین رئیس جدید است. 

فدراسیون تنیس روی گزینه خاصی نظر دارد و می‌خواهد گزینه این فدراسیون بر مسند ریاست هیأت تنیس قم بنشیند اما اداره کل ورزش و جوانان گزینه دیگری برای این منظور در نظر گرفته است و می‌خواهد نظر خود را به فدراسیون تنیس بقبولاند. در کشاکش اختلاف فدراسیون و متولی ورزش استان، هیأت تنیس استان قم متضرر می‌شود.

گرچه تنیس قم با محوریت مقتدا خاتمی مربی پرتلاش و تنیسورهای جوان قم از حرکت باز نایستاده اما ادامه این روند شرایط تنیس قم را وارد بحران می‌کند؛ بحرانی بر پایه رشد تک‌قطبی تنیس قم بر مبنای گروه و بازیکنانی خاص.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار