فرماندار سنقر و کلیایی:
فرماندار سنقر و کلیایی گفت: امضای متن کامل منشور حقوق شهروندی در همایش قانون اساسی و حقوق ملت توسط رییس جمهوری موجب توانمندی جامعه در مقابل مشکلات و ناهنجاریهای اجتماعی و ارتقا حقوق شهروندی می شود.
کد خبر: ۳۴۶۴۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶ 20 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، یاور محمدی روز سه شنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر سنقر و کلیایی افزود: امروز بیشتر از هر زمانی به افزایش سرمایه اجتماعی نیازمندیم و در این راه بایستی به اعتماد سازی متقابل مردم و حکومت، بصورت جدی ورود پیدا کنیم.
وی اضافه کرد: حل معضلات اجتماعی نیازمند عزم ملی و همگانی است و تنها تکیه بر اعتبارات و امکانات دولتی نمی تواند در کاهش ناهنجاریها و مشکلات اجتماعی و بهبود کیفیت زندگی مردم موثر باشد.
وی، جلب مشارکت اقشار مختلف مردم و اجرای دستورالعملهای حقوق شهروندی را در راستای تحقق این کار ارزشمند توسط دستگاه های اجرایی ذیربط مورد تاکید قرار داد و گفت: اجرای این منشور در جامعه باعث توانمندی ذهنی اعضا جامعه و ارتقا سطح کیفی زندگی مردم خواهد شد و جامعه توانمند توان حل ناهنجاریهای اجتماعی را خواهد داشت.
فرماندار سنقر و کلیایی گفت: پدیده ناهنجاریهای اجتماعی از قبیل اعتیاد و گرفتاریهای ناشی از آن، به دلیل ناآگاهی، بی توجهی و عدم توانایی بالای فکری و ذهنی خانواده ها و افراد است.
فرمانده نیروی انتظامی سنقر و کلیایی هم گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 11 کیلو و 950 گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در این شهرستان کشف شده که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش نشان می دهد.
سرهنگ مجتبی شهبازی افزود: 302 نفر هم در ارتباط با موضوع به عنوان عاملین توزیع، دستگیر و در این خصوص 232 پرونده تخلف تشکیل شده است.
توقیف 28 دستگاه خودرو و موتورسیکلت، انهدام 2 باند تهیه و توزیع مواد مخدر، اجرای 73 مرحله طرح پاکسازی و کنترل محورهای مواصلاتی و پاکسازی 11 مرحله نقاط آلوده به مواد مخدر و 20 باب خانه تیمی از دیگر اقدامات مبارزه با مواد مخدر در سنقرو کلیایی است که فرمانده نیروی انتظامی سنقرو کلیایی آنها را ذکر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار