کد خبر: ۳۴۴۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۰ 18 December 2016

به گزارش تابناک یزد،رئیس هیات عالی نظارت انتخابات شوراهای اسلامی یزد با تاکید بر برگزاری انتخاباتی پرشور و قانونمند در استان گفت: بنا داریم کارها را بر اساس تعامل و خردجمعی پیش ببریم.

  "محمدرضا تابش" با بیان اینکه اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان با حضور آقایان صباغیان، دهقانی و وی تشکیل شده است گفت: با بررسی های صورت گرفته و با توجه به سوابق مدیریتی و ایثارگری آقای علی افخمی، وی بعنوان دبیر اجرایی این هیات در استان معرفی گردید.

رئیس مجمع نمایندگان یزد با اعلام شروع بکار هیات نظارت استان گفت: در هیات های نظارت باید اعتماد مردم با اجرای صحیح قانون جلب شود و در گزینش افراد ملاک های نظیر تعهد، تدین، مردمداری و معتمد بودن مورد توجه قرار گیرد.

وی با تشکر از نمایندگان استان که با همدلی تلاش دارند تا انتخابات خوبی در استان انجام گیرد ادامه داد: از حقوقدانان استفاده خواهد شد تا کارها بر اساس نص صریح قانون انجام گیرد و حقی تضییع نگردد.

در این جلسه که با حضور استاندار و معاونین وی برگزار شد؛ محمدرضا تابش رئیس هیات عالی نظارت انتخابات شوراهای استان؛ حکم علی افخمی فتح آباد بعنوان دبیر اجرایی این هیات را ابلاغ کرد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار