وزیر ورزش و جوانان خبر داد:
وزیر ورزش و جوانان گفت: متاسفانه این دو پروژه باید سالهای گذشته به بهره برداری می رسید ولی هنوز تکمیل نشده، اما با توجه به مصوبه سفر مقام معظم رهبری در این خصوص و با تخصیص اعتبارات از سوی وزارت ورزش و جوانان،به امیدخدا تا پایان 96 به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۳۴۲۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳ 12 December 2016

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، مسعود سلطانی فر در حاشیه بازدید از دهکده المپیک کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه در کشور ما سازو کار ورود بخش خصوصی به پروژه های ورزشی چندان فراهم نیست و شاهد اقتصاد پویایی در این حوزه نیستیم در این راستا باید  پروژه های ورزشی را برای حضور بخش خصوصی جذاب کنیم.

وی افزود:با توجه به اینکه در طی سالهای اخیر تصمیمی برای احداث دهکده المپیک در کرمانشاه گرفته شد تصمیم درستی بود، اما امروز نیاز به بازنگری و فراهم شدن شرایط ویژه ای برای حضور بخش خصوصی و مشارکت دراجرای پروژه های ورزشی این دهکده داریم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: پروژه های ورزشی در این دهکده طی چند سال اخیر بدلیل محدودیت مالی پیشرفت خوبی نداشته، اما امسال شاهد روندپیشرفت این دهکده هستیم.

سلطانی فر افزود:با اجرای این دو پروژه مهم استخر قهرمانی و سالن 6 هزار نفری در دهکده المپیک این دهکده فعال خواهد شد و شرایط برای ورود بخش خصوصی به مابقی پروژه های کوچیکتر در این مجموعه فراهم خواهد شد و اینجاست که ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی در اجرای پروژه های ورزشی بسیار مهم بوده و امیدواریم با همکاری استان در این زمینه فعالیت بیشتری شود.

ایشان خاطر نشان کرد: اقتصاد ورزش باید در کشور فعال شود زیرا اقتصاد ورزشی از بزرگترین اقتصادهای بزرگ دنیا و این بنگاه های بزرگ اقتصادی و شخصیت های حقیقی و بزرگ اقتصادی در ورزش سرمایه گذاری می کنند تا بتواننداز آن بهره برداری لازم را ببرند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: هم اکنون بسیاری از شخصیت های بزرگ اقتصادی اقدام به خرید باشگاه های ورزشی می کنند و یا روی برخی رشته های ورزشی به عنوان یک کار اقتصادی پر سود سرمایه گذاری می کنند،ولی متاسفانه چون نتوانسته ایم در کشور ساز و کار آن را فراهم کنیم، این اقتصاد هنوز اقتصاد بزرگی از جهت بخش خصوصی نشده و باید در این راستا قدمهای بزرگی برداشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار