معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خبر داد:
مهندس چاله چاله پرداخت 311 میلیون و 400 هزار تومان یارانه در سال زراعی 94-95 جهت بکارگیری فناوریهای نوین کشاورزی به متقاضیان این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۱۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹ 11 December 2016

به گزارش تابناک کرمانشاه، مهندس چاله چاله با بیان اینکه مبلغ  311 میلیون و 400 هزار تومان یارانه در سال زراعی 94-95 جهت بکارگیری فناوریهای نوین کشاورزی به متقاضیاناستان کرمانشاه پرداخت شده، گفت: با توجه به اهمیت بکارگیری ماشین آلات و ادوات نوین و تغییر شیوه‌ها و روش‌های تولید محصولات کشاورزی و در راستای پایداری و اقتصادی نمودن تولید، مبتنی بر پتانسیل‌های موجود و جهت حمایت از بکارگیری ماشین‌های نوین و خاص بخشی از قیمت ماشین‌ها به صورت یارانه پرداخت گردید.

چاله چاله خاطرنشان کرد: محل پرداخت یارانه از محل کمک‌های فنی و اعتباری طرح توسعه مکانیزاسیون کشاورزی سال 93 بوده که در سال 94  به عنوان مشوقی به متقاضیان واجدالشرایط پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه یارانه پرداختی برای  22 دستگاه از ماشین آلات و ادوات کشاورزی توزیع شده تصریح کرد: این دستگاه‌ها شامل کمباین کششی نخود، بذرکار کشت مستقیم غلات، ست کامل برداشت چغندرقند، دستگاه گراویتی( دستگاه بوجاری)، سمپاش توربولایتر، نشاءکار ذرت می‌باشد.

وی بالا بردن ضریب مکانیزاسیون و استفاده از دستگاه‌های خاص و با تکنولوژی روز دنیا را از اهداف توزیع اعتبارات فوق دانست.

وی گفت: کمک‌های فنی و اعتباری همه ساله به صورت مبالغی از سوی وزارت جهاد کشاورزی با عاملیت بانک کشاورزی به سازمان جهاد کشاورزی استان ابلاغ شده است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: کمک‌های فنی و اعتباری در راستای تجهیز ماشین آلات و ادوات دام و طیور، زراعت و باغبانی، صنایع کشاورزی و... می‌باشد.

در ادامه مهندس وحید محمدپور مدیر سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اعلام خبر دیگری به اختصاص اعتبارات خط 4مکانیزاسیون به استان کرمانشاه پرداخت و گفت: تاکنون 134 میلیارد ریال از اعتبارات خط 4 مکانیزاسیون در استان جذب شده و روند جذب همچنان ادامه دارد.

وی اعتبار اختصاص یافته طی خط 4 مکانیزاسیون را 501 میلیارد ریال با سود 15 درصد بیان کرد.

محمدپور با بیان اینکه درحال حاضر با جذب اعتبارات خط 4مکانیزاسیون مجموعاً 483 دستگاه ماشین آلات و اداوات مکانیزاسیون توسط متقاضیان خریداری شده تصریح کرد: این دستگاه‌ها شامل 9 دستگاه کمباین، 202 دستگاه تراکتور و 272 دستگاه ادوات دنباله‌بند می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه تسهیلات خط 4 مکانیزاسیون یکساله است به متقاضیان تسهیلات خط 4 مکانیزاسیون توصیه کرد در فرصت باقی مانده جهت اخذ تسهیلات اقدام کنند.

منبع: روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار