پس لرزه های یک سخنرانی:
حال این تناقض نشان دهنده ی این مورد است که یکی از طرفین در گفتارش صادق نیست! که هر کدام از این دو ، حرفش بی سند و دور از واقعیت باشد مایه ی شرمساری است!
کد خبر: ۳۴۰۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷ 08 December 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،وقتی سخنرانی ، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در دانشگاه فرهنگیان برگزار نشد و به سالن شهید هرمزپور منتقل شد، در همان ابتدای جلسه با ازدحام جمعیتی که به سالن آمده بودند ، مسئولین برگزاری مراسم ، وقتی از حضور برخی مسئولین دانشگاه فرهنگیان و استانداری (بنا بر گفته ی مجری) در پشت درب های سالن ، آگاه شدند ، خواستار سر دادن شعار الله اکبر از سوی حاضرین شدند که حاضران هم با صدای بلند تکبیر می گفتند!
معاون استاندار با شعار مردم فرار کرد!
در همین رابطه نقوی حسینی نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد لغو سخنرانی خود در شهر یاسوج گفت: از 10 روز قبل به این مراسم در دانشگاه فرهنگیان شهر یاسوج دعوت شده بودم. دعوت‌کنندگان تمام مجوزهای لازم را گرفته بودند و حتی آنها را برای من ارسال کرده بودند. بعد از نماز مغرب و عشا این همایش قرار بود در دانشگاه یاسوج برگزار شود اما ساعت 2 بعدازظهر گفتند نقوی حسینی حق ورود به دانشگاه فرهنگیان را ندارد. یک آقایی در تهران نشسته و زنگ زده و گفته است که این فردی که در مورد وزیر صحبت کرده حق ورود به دانشگاه فرهنگیان را ندارد.
وی در این باره ادامه داد: خبر لغو این سخنرانی در شهرستان یاسوج پیچید لذا یک سالن دو هزار نفری برای سخنرانی مهیا کردند که جمعیت زیادی در این سالن حاضر شد.
معاون استانداری این استان زمانی که برای عذرخواهی می‌خواست در این جلسه حاضر شود با شعار مردم علیه او روبرو شد و از این سالن فرار کرد.
سخنرانی لغو نشده است
در این بین فرماندار بویراحمد نظر دیگری دارد و معتقد است هیچ سخنرانی لغونشده است!
سید محمد کاظم نظری عصر امروز دز گفت گو با خبرآنلاین،به سخنان نقوی حسینی ، سنخگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس واکنش نشان داد و بیان کرد: این که آقای نقوی حسینی در مصاحبه با رسانه ها عنوان کرده اند که اجازه سخنرانی به ایشان داده نشده است بی انصافی و کذب محض است .
نظری ادامه داد:قرار بود ایشان در دانشگاه فرهنگیان سخنرانی کنند که به دلیل عدم هماهنگی و عدم ارائه درخواست کتبی از سوی تشکل مربوطه به دانشگاه اجازه سخنرانی به ایشان در دانشگاه داده نشد اما همان روز در بهترین سالن شهر یاسوج ایشان به ایراد سخنرانی پرداختند که در واقع صرفا یک تغییر سالن اتفاق افتاده بود.
وی دلیل مصاحبه نقوی حسینی مبنی بر عدم اجازه به ایشان برای سخنرانی را تخریب دولت عنوان کرد و گفت:دوستان برای سرپوش گذاشتن بر آن همه لغو سخنرانی هایی که خودشان داشته اند ،برخوردهای چوب و چماقی و همچنین تخریب دولت این گونه مصاحبه کرده اند و این در حالیست که همه می دانند فرمانداری و بقیه ارکان دولتی در شهرستان بویراحمد ضمن حمایت از سخنرانی همه طیف ها تا پایان برنامه ها ،همراهی خود با برنامه ها خود را به نحو احسن انجام داد.
فرماندار بویراحمدتصریح کرد:همه معتقدیم که باید به همه گروهها اجازه سخنرانی داد،و قضاوت خوب یا بد بودن را به مردم واگذار کنیم.
تایید و تکذیب نقوی ، نظری
آنچه که خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد، شاهد آن بود ، اعلام مجری برنامه از تریبون بود که خبر از ورود برخی مسئولان حوزه ی استانداری در محوطه جلوی سالن شهید هرمزپور را می داد و از حاضران خواست که به نشانه ی اعتراض به تغییر محل سخنرانی ، شعار دهند که حضار هم همین کار را کردند ولی خبری از مسئولین مربوطه برای ورود به سالن نبود.
از طرف دیگر فرماندار بویراحمد هم اعلام می کند که برگزار کنندگان، مجوزهای لازمه را نداشته اند،بر خلاف ادعای نقوی حسینی که می گوید همه ی مجوز های لازم را رویت کرده است!
حال این تناقض نشان دهنده ی این مورد است که یکی از طرفین در گفتارش صادق نیست! که هر کدام از این دو ، حرفش بی سند و دور از واقعیت باشد مایه ی  شرمساری است!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار