عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره) گفت: عده‌ای می‌خواهند حواس مردم را از شکست در برجام، حقوق‌های نجومی، فساد 8000 میلیاردی پرت کنند، پس باید حواسمان جمع باشد.
کد خبر: ۳۴۰۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ 08 December 2016

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حجت‌الاسلام قاسم روانبخش امشب در جمع دانشجویان دانشگاه زابل اظهار کرد: التزام عملی به ولایت بسیار مهم است و باید مطابق امر و فرمایشات ولی فقیه حرکت کنیم.

عضو هیات علمی موسسه امام خمینی(ره) افزود: آمریکا همان آمریکا است و تغییر نکرده و همچنان غیرقابل اعتماد است.

وی با اشاره به موضوع نقض برجام، ادامه داد: امروز آقای ظریف و آقای صالحی هم می‌گویند برجام نقص شده، حالا مصوبه مجلس در قبال این نقض برجام چیست آن را باید اجرایی کنند.

روانبخش با بیان اینکه برخی از دولت‌مردان می‌گویند فقط آمریکا برجام را نقض کرده و مابقی کشورها بر برجام پایبند هستند، گفت: کالای آمریکایی را تحریم کردن فقط کافی نیست.

وی بیان کرد: برخورد دولت در مقابل دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی چیست؟ چرا پول‌ بیت‌المال را بر نگردانده‌اند.

این استاد دانشگاه بیان کرد: عده‌ای می‌خواهند حواس مردم را از شکست در برجام، حقوق‌های نجومی، فساد هشت هزار میلیاردی و ده‌ها میلیارد تومان خسارت ما در برجام پرت کنند، نباید حواسمان از این مشکلات پرت شود باید تا رسیدن به نتیجه مطالبه‌گری را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: اقدامات دولت در راستای اقتصاد مقاومتی چه بوده است مکتوب کرده و در اختیار مردم و مقام معطم رهبری قرار دهند.

روانبخش افزود: برخی‌ها با برگزاری جلسات در دانشگاه‌ها، دانشجویان را به سمت و سویی که خودشان می‌خواهند هدایت می‌کنند زیرا از دانشجو و مطالبه‌گری آنها هراس دارند.

عضو هیات علمی موسسه امام خمینی(ره) گفت: قشر فرهیخته جامعه از دانشگاه‌ها هستند و باید همیشه بیدار و پویا و فعال باشند و سرگرم مسائل جزئی نشوند.

وی بر اعتقاد و التزام به ولایت تاکید کرد و گفت: باید همگان پیرو و پشتیبان مقام معظم رهبری باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار