فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از وقوع دو درگیری مسلحانه طی چند روز اخیر در منطقه سیستان و منطقه بلوچستان خبر داد که طی آن یکی از سرکردگان باندهای بزرگ مواد مخدر به هلاکت رسید و جمعا میزان 1753 کیلوگرم انواع مخدر به همراه مقادیری اسلحه و خودرو کشف و ضبط گردید.
کد خبر: ۳۳۹۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۹ 07 December 2016

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سردار سرتیپ دوم پاسدار حسين رحيمي گفت: ماموران انتظامي شهرستان‌هاي سراوان و ايرانشهر‌ با پشتيباني اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان، طي چند روز گذشته از فعاليت يک باند بزرگ که به صورت مسلحانه قصد انتقال مواد مخدر را از مناطق شرقي به استان‌هاي مرکزي کشور داشتند، باخبر شدند.

مقام عالی انتظامی استان در تشریح این خبر افزود عصر روز یکشنبه اعضاي باند مسلح و بزرگ مواد مخدر در حالي که با سه دستگاه خودرو اقدام به جا به جايي مواد مخدر مي کردند، توسط پليس شناسايي شدند و با مشاهده تکاوران عملياتي پليس با انجام حرکات مخاطره آميز قصد فرار داشتند که با سرعت عمل ماموران متوقف شدند که پس از آن درگیری مسلحانه بین قاچاقچیان و تکاوران ناجا آغاز شد.

سردار رحيمي گفت: در اين درگيري مسلحانه که حدود يک ساعت ادامه داشت ضمن دستگيري 6 قاچاقچي حرفه اي و کشف سه قبضه سلاح، سردسته اين باند که يکي از بزرگترين قاچاقچيان شرق کشور بود، در درگيري با يگان هاي عملياتي پليس به هلاکت رسيد.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به درگيري مسلحانه ديگري در عمليات مشترک ماموران پليس شهرستان‌هاي مهرستان و سيب سوران در منطقه سیستان با سوداگران مرگ اظهار داشت: پس از رصد چند روزه اعضاي يک باند مسلح مواد مخدر، خودرو تويوتا متعلق به اين باند در محور مولتان به مهرستان توسط پليس شناسايي شد.

سردار رحيمي افزود: اعضاي اين باند مسلح که تصور نمي کردند توسط ماموران نيروي انتظامي شناسايي شوند پس از ورود به کمين يگان‌هاي عملياتي و تکاوري، با آن ها درگير شدند لیکن به دليل آتش پرحجم ماموران با به جا گذاشتن خودرو حامل مواد، با استفاده از تاريکي شب و ناهمواري‌هاي زمين متواري شدند.

سردار رحيمي با بيان اينکهتلاش پليس براي دستگيري اين قاچاقچيان ادامه دارد، تصريح کرد: ماموران در پاکسازي منطقه، 512 کيلو ترياک را که به صورت ماهرانه‌اي در کف خودروي به جا مانده از قاچاقچيان جاسازي شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان با بيان اينکه مبارزه با پديده شوم موادمخدر با جديت از سوي پليس دنبال مي شود به شهروندان توصيه كرد در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بي نظمي و اخلال در نظم عمومي با مرکز فوريت هاي پليسي110 تماس و موضوع را به پليس اطلاع دهند.

به گزارش تابناک سیستان وبلوچستان اقدامات مناسب اطلاعاتی ناجا و سپاه و همکاری گسترده مردم با این نهادها امنیت بی سابقه‌ای در سیستان و بلوچستان ایجاد نموده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار