فرماندار سنقرو کلیایی:
فرماندار سنقرو کلیایی با بیان اینکه قدرشناسی از واقفان در تقویت فرهنگ وقف تاثیرگذار است، گفت: استفاده کنندگان از موقوفات با پرداخت به موقع اجاره مربوطه که در کارهای خیر هزینه خواهد شد از آثار و برکات معنوی آن سهیم خواهند شد.
کد خبر: ۳۳۶۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵ 29 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، یاور محمدی روز سه شنبه در جلسه برنامه ریزی برنامه های هفته وقف با توجه به اینکه واقفان محل مصرف موقوفات را مشخص کرده اند، این موضوع و آثار و برکات معنوی آن بایستی در بین کسانی که از مال وقفی استفاده می کنند، اطلاع رسانی شود.
وی همچنین وجود فضای معنوی و تربیت دینی در شهرستان را برگرفته از ارتباط با امامزادگان و اماکن مذهبی دانست و گفت: تغییر فضای فیزیکی امامزاده احمد (ع) در این شهرستان برای اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی که بهتر از گذشته باشد، ضروریست.
فرماندار سنقر و کلیایی، اهمیت ارج نهادن به فرهنگ قرآنی را تشریح کرد و تجدید نظر در روشهای آموزش قرآن برای جذب نسل جدید را ضروری دانست.
محمدی گفت: فرهنگ نذورات در ماه محرم و صفر فقط محدود به توزیع غذا نیست بلکه رفع مشکلات و گرفتاریهای افراد نیازمند هم می تواند آثار ماندگارو ارزشمندی را داشته باشد.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه سنقر و کلیایی هم گفت در روزهای پایانی ماه صفر 25 روحانی برای تبلیغ به روستاهای این شهرستان اعزام شدند.
حجت الاسلام محمدباقر مرادی گفت: محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری برجسته کشوری، برگزاری کلاس سبک زندگی با حضور اساتید کشوری، همایش یاوران وقف، تشکیل خیمه های معرفت برای پرسش و پاسخ به سوالات شرعی و برگزاری مسابقات قرآنی و دیگر برنامه های فرهنگی در هفته وقف در این شهرستان برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار