دبیر کمیته اطلاع رسانی هفته پژوهش استان قزوین:
دبیر کمیته اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت هفته پژوهش استان قزوین گفت: مهلت تحویل طرحهای فناورانه برای شرکت در برنامه های هفته پژوهش استان تا ۱۳ آذر ماه تعیین شده است.
کد خبر: ۳۳۶۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰ 29 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، نصرت الله علیرضایی در این باره اظهارداشت: پیرو تصمیمات کمیته علمی ستاد برگزاری هفته پژوهش استان قزوین، ارسال طرحهای فناورانه دانشگاهها و دستگاههای اجرایی که از ۳۱ شهریور لغایت اول مهرماه به اتمام رسیده و کسانی که واجدان شرایط می باشند حداکثر تا تاریخ ۱۳ آذرماه می توانند طرح های خود را به دبیرخانه دانشگاه جامع علمی و کاربردی قزوین واقع در تقاطع خیابانهای توحید و فلسطین شرقی تحویل دهند و رسید دیرافت کنند.

دبیر کمیته اطلاع رسانی ستاد هفته پژوهش استان تصریح کرد: شرایط و مستندات ضروری برای طرحهای فناورانه هم در زمینه میزان تحصیلات و شاخص های ارزیابی اعلام می شود.

وی افزود: میزان تحصیلات، سابقه کاری، افتخارات و سایر طرحهای فناورانه مجری و شاخصهای ارزیابی طرح ها شامل: میزان پیشرفت طرح، سطح فناوری و نوآوری، وضعیت بازار (قرارداد، فروش و صادرات)، وضعیت مالی (بازگشت سرمایه و درصد مشارکت صاحب طرح)، تأثیر اجرای طرح برمحیط زیست و بهینه سازی مصرف انرژی، مجوز و استانداردها و عناوین کسب شده، مستند سازی و تألیفات، ساختار حقوقی و نیروی انسانی شامل تجاری سازی، اشتغال زایی و سطح تحصیلات نیروی انسانی شاغل در اجرای طرح است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یادآورشد: ارسال مدارک برای هر یک از موارد یادشده به همراه معرفی نامه رئیس دانشگاه و یا دستگاه مربوط الزامی است و هر دستگاه می تواند حداکثر ۳ طرح را بطور همزمان ارسال کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار