نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز و استاندار فارس ، در پیام مشترکی مردم شیراز را به شرکت در آیین تشییع ، تدفین و ترحیم حجت الاسلام حاج سید مجددالدین مصباحی فراخواندند.
کد خبر: ۳۳۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۷ 10 May 2015
به گزارش تابناک فارس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز ،در پیام آیت الله اسدالله ایمانی و سید محمد احمدی اعلام شده است:آیین تشییع و تدفین عالم ربانی حجت الاسلام حاج سید مجددالدین مصباحی قدس الله نفسه الزکیه روز سه شنبه (22اردیبهشت) ساعت 9 صیح از بیت آن مرحوم واقع در خیابان حافظ مقابل سازمان اسناد ملی به طرف حرم مطهر حضرت علی بن حمزه (ع) برگزار می شود.

همچنین در این پیام آمده است:مراسم ترحیم این عالم ربانی روز چهارشنبه (23 اردیبهشت) از ساعت 17 الی 30 : 18 در حرم حضرت غلی بن حمزه (ع) برپا خواهد شد.

در این پیام از علمای اعلام ، جامعه روحانیت ، طلاب و روحانیون ، مدیران اداره ها، روسای سازمان ها و جمیع عموم مردم و علاقه مندان به بیت رفیع مصباحی دعوت شده است در این آیین های بزرگداشت شرکت کنند.

حجت الاسلام سید مجدالدین مصباحی از علمای شیراز 16 اردیبهشت جاری به علت بیماری و کهولت سن در بیمارستان نمازی در سن 86 سالگی دار فانی را وداع گفت.

این مرحوم متولد 1308 شمسی در شیراز و فرزند آقا سید جمال الدین مصباحی فرزند آیت الله سید عباس مصباحی از دانشمندان بنام و مبلغین و خطبا سامی و وعاظ استان فارس به ویژه شیراز بود.

کتاب رمز ملل اولین اثری است که از وی در اصول عقاید منتشر شده است، وی از طرف مراجع عالیقدر شیعه همچون آیت‏ الله حکیم، آیت‏ الله میلانی و آیت‏ الله مرعشی نجفی دارای اجازات روایتی و امور حسبیه بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار