خطیب جمعه موقت آبدانان؛
امام جمعه موقت آبدانان نهال خوش منظر بسیج را یادگار امام راحل دانست و گفت: مجاهدت های خالصانه بسیج در عرصه های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی درکشور به یک الگوی سازنده در جهان اسلام تبدیل شده و اثرهای ماندگار آن، قدرت های استکباری را متنبه کرده است.
کد خبر: ۳۳۴۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸ 25 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام احمد اسماعیلی در خطبه های نماز جمعه این هفته آبدانان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار کرد: براساس آموزه های مقام معظم رهبری، راه و منش بسیج باید بر مبنای علم و دانایی و بصیرت سیاسی قرار گیرد تا در مواقع ضروری بتواند براحتی و بدون فوت وقت، راه حق از باطل را تشخیص دهد.
 
وی نهال خوش منظر بسیج را یادگار امام راحل دانست و افزود: مجاهدت های خالصانه بسیج در عرصه های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی درکشور به یک الگوی سازنده در جهان اسلام تبدیل شده و اثرهای ماندگار آن، قدرت های استکباری را متنبه کرده است.
 
خطیب موقت جمعه آبدانان با تسلیت شهادت جمعی از زوار سرور و سالار شهیدان بدست گروه های تروریستی در خاک عراق یادآور شد: شهادت این دلدادگان به کوی ولایت و امامت بدست مزدوران آل خبیث سعود و اسرائیل متجاوز، باعث جاودانگی خود و نورانیت راه و مسیرحضرت اباعبدالله الحسین (ع) در طول تاریخ خواهد شد.
 
حجت الاسلام اسماعیلی رحلت جانگداز حضرت آیت الله موسوی اردبیلی را نیز بر مردم ایران اسلامی تسلیت گفت و تاکید کرد: این عالم ربانی یکی از یاران وفادار امام (ره) و سربازان مخلص انقلاب اسلامی بود که عمر مبارک خود را وقف خدمت به مردم و ترویج احکام و مبانی دین مبین اسلام ناب محمدی (ص) کرد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به سالگرد شهادت آیت الله مدرس اشاره کرد و گفت: شایسته است وکلای مردم در مجلس شورای اسلامی با الگو قرار دادن منش سیاسی این عالم فاضل و دوری از حاشیه ها، وقت خود را صرف خدمت صادقانه به مردم و حل مشکلات اساسی جامعه کنند.
 
وی با بیان فرازهایی ار منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی یادآور شد: این راهبرد ارزشمند و راهگشا یکی از تصمیمات مهم و ماندگاریست که به همت والا و تلاش هوشمندانه دولتمردان جمهوری اسلامی باید نتیحه و بازده آن بر سفره های احاد مردم متجلی و نمایان شود.
 
خطیب جمعه موقت آبدانان در پایان با اشاره به در پیش بودن سالروز رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) اضافه کرد: خصوصیات و اوصاف منحصر به فرد این رسول عشق و عاطفه، بعنوان سراج منیر و چراغ هدایت تا آخر عالم مسیر کاروان بشریت را روشن و فروزان کرده است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار