با حضور معاون وزیر علوم؛
بیست و هفتمین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه های منطقه 3 کشور با حضور معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان کشور با موضوعاتی همچون مسایل خوابگاهی و صنفی در دانشگاه تبریز برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۲۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳ 22 November 2016
به گزارش تابناک تبریز، دکتر مجتبی صدیقی، معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان در این آیین با اشاره به اینکه در حوزه دانشجویی، حرکت های مناسبی در کشور صورت گرفته، گفت: در حوزه خوابگاهی کارهای مناسبی انجام شده و با هزینه ای بالغ بر 280 میلیارد ریال 63 خوابگاه از درجه 5 به درجه 3 ارتقاء یافته است و تا پایان سال آینده نیز 209 خوابگاه از رتبه 4 به رتبه 2 ارتقاء خواهندیافت.

وی افزود: تشکیل جلسات منظم در مناطق برای هماهنگی های بیشتر و استفاده از تجارت همدیگر بسیار مهم است و این امر می تواند در برنامه ریزی های پیش رو به عنوان بازوی مشورتی وزارت علوم نقش برجسته ای ایفا نماید.

وی در ادامه متذکر شد: در حوزه تغذیه نیز تنوع بخشی به غذاهای دانشجویان و ارایه تسهیلات تغذیه ای، از اقدامات موفقی است که در این مناطق انجام گرفته و دانشگاه تبریز از موفق ترین دانشگاه ها در این زمینه است که امروز نیز با افتتاح دو رستوران روند رو به رشدی را در این دانشگاه شاهد هستیم.

رییس سازمان امور دانشجویان کشور با اشاره 16آذر و روز دانشجو نیز گفت: سیاست کلی دانشگاه ها در ایام 16 آذر باید ایجاد فضای پر نشاط برای دانشجویان باشد؛ این روز، یک روز ضد استکباری است، اما باید در کنار فعالیت های سیاسی و ضد استکباری، با ارایه برنامه های مختلف ورزشی و فرهنگی ، روزهای پر نشاطی را برای دانشجویان فراهم آوریم.

بر پایه همین گزارش، دکتر حسین امامعلی پور، معاون دانشجویی دانشگاه تبریز در شروع این نشست، از تلاش معاونان دانشجویی منطقه 3 در جهت پیشرفت اهداف متعالی نظام و خدمت به قشر فرهیخته و جوان دانشجو تقدیر کرد و گفت: به همت معاونان دانشجویی، در سال تحصیلی جدید، مسایل و مشکلاتی در حوزه دانشجویی در دانشگاه ها وجود نداشته است.

شایان ذکر است: این نشست با حضور دانشگاه های ارومیه، بناب، تبریز، تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، زنجان، شهید مدنی آذربایجان، صنعتی ارومیه، صنعتی سهند، محقق اردبیلی، مراغه و هنر اسلامی تبریز برگزار شد و مدیریت این نشست را دکتر حسین امامعلی پور بر عهده داشت.

اضافه می نماید: در ادامه این نشست، معاونان دانشگاه های منطقه 3 کشور به ارایه نقطه نظرات خود پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :