رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: میزان افت دمای هوا در برخی از شهرستانهای این استان همچون کلات امروز نسبت به دیروز به 17 درجه سلسیوس رسید.
کد خبر: ۳۳۱۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ 19 November 2016
به گزارش تابناك رضوي، يحیی قاینی پور افزود: بیشینه دمای هوای مشهد نیز امروز 29 آبان هشت درجه پیش بینی شده است که نسبت به دیروز 15 درجه کاهش دارد.
وی ادامه داد: روند کاهش دما بطور تدریجی تا روزهای پایانی هفته جاری در خراسان رضوی ادامه دارد بطوری که بیشینه دمای هوای مشهد برای روزهای دوشنبه و سه شنبه به زیر صفر می رسد.
رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین بیشینه دمای هوای مشهد را برای روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری به ترتیب دو و صفر درجه اعلام و بیان کرد: کمینه دمای هوای این شهر نیز در این دو روز به ترتیب دو و شش درجه زیر صفر پیش بینی شده است.
وی گفت: کمینه دمای هوا روزهای سه شنبه و چهارشنبه آتی در برخی شهرستانهای خراسان رضوی تا 12 درجه زیر صفر پیش بینی شده است.
قاینی پور افزود: کمینه دمای هوای مشهد در این مدت به 9 درجه زیر صفر می رسد.
وی ادامه داد: بر اساس آخرین نقشه ها و مدلهای هواشناسی در طول سه روز آتی ضمن کاهش دما وضعیت جوی خراسان رضوی اغلب ابری و گاهی مه آلود همراه با وزش باد به نسبت شدید تا شدید و در نواحی شمالی با بارش پراکنده باران و به تدریج برف همراه خواهد بود.
کلات با حداقل دمای چهار درجه سلسیوس و تایباد با حداکثر دمای 28درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول 24 ساعت گذشته بوده اند.
در این مدت بیشترین بارندگی از کلات به میزان 1.3 میلیمتر و بیشترین وزش باد از بردسکن با سرعت 65 کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
منبعك ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار