رئیس‌جمهور در همایش مسئولیت اجتماعی، نشان مسئولیت اجتماعی را به چهار تن از نخبگان اجتماعی اهدا کرد.
کد خبر: ۳۲۸۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴ 14 November 2016
در همایش مسئولیت اجتماعی، خانواده امید عباسی آتش‌نشان فداکار، همسر حمیدرضا گنگوزهی معلم فداکار سیستان و بلوچستانی، همسر شهید فیاض‌بخش بنیانگذار بهزیستی و همچنین محمد فرهادی وزیر علوم و بنیانگذار کاشت حلزون در ایران نشان مسئولیت اجتماعی از رئیس جمهور دریافت کردند.

در این مراسم وزیر رفاه در بخش خیر جمعی از 9 نفر به صورت ویژه تقدیر و قدردانی کرد که از جمله آنها می‌توان به حمیدرضا کشفی مجری بهره‌مندی روستاهای مناطق جنوبی از آب شرب، عزت‌الله سام آرام مولف 200 کتاب در حوزه مددکاری اجتماعی، محمدرضا حافظی و رئیس جامع خیرین مدرسه ساز، محمد مخبر رییس بنیاد برکت، احمدیان مسئول موسسه محک، لیلا ارشد موسس خانه خورشید و مددکار اجتماعی، عباس فتاح‌زاده بنیانگذار روزنامه سپید، عبدالله اشتری نخعی فعال محیط زیست و حسین عبیدی گلپایگانی فعال محیط زیست اشاره کرد.

در بخش دوم این همایش، از بنگاه‌های اجتماعی و اقتصادی فعال در زمینه خیرجمعی در سه سطح نشان مسوولیت اجتماعی تقدیر و تجلیل شد.

به گزارش فارس، نخستین همایش مسئولیت اجتماعی کشور با شعار «هوای هم رو داشته باشیم، مسئولانه زندگی کنیم» برگزار شد.

نشان مسئولیت اجتماعی کشور مطابق با استانداردهای بین ­المللی طراحی و معیارها و شاخص­های مربوط به آن توسط دانشمندان داخلی بومی­ سازی شده است و می­ تواند مجموعه­ های فعال را با مدلی ایرانی- اسلامی ارزیابی و سطح بندی کند.

سازمان بهزیستی ضمن تبیین مسئولیت اجتماعی سازمان­‌ها، نهادها و موسسات دولتی وخصوصی ، کار ساماندهی پروژه های مسئولیت اجتماعی را با تشکیل دبیرخانه مسئولیت اجتماعی کشور در دستور کار قرار داده است.

این موضوع به عنوان یک ضرورت اجتماعی در کشور، در حال شکل­ گیری است و بالندگی آن در گروی مشارکت همه جانبه مدیران برجسته کشور، صاحبان دانش و تجربه و تصمیم­ گیران کلان خواهد بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار