مدیرعامل باشگاه بعثت:
مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه گفت: در برابر شهرباران تهران بازی بسیار خوبی انجام دادیم و به حق خود که پیروزی بود رسیدیم.
کد خبر: ۳۲۸۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ 14 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،افشین حسنی روز دوشنبه اظهار کرد: دیدار برابر شهرباران یکی از بازی های سخت ما در این فصل بود و تیم حریف با تمام توان آمده بود تا در زمین خود سه امتیاز را کسب کند.
وی ادامه داد: دو تیم در طول مسابقه بازی خوبی ارایه کردند و حمله را در دستور کار خود قرار داده بودند و همانگونه هم که دیدیم پنج گل از خط دروازه ها گذشت.
حسنی خاطرنشان کرد: با این حال بازیکنان ما موقعیت های بیشتری روی دروازه حریف خلق کرده و توانستند از موقعیت ها بهتر استفاده و در نهایت صاحب پیروزی شوند.
مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه با بیان اینکه این تیم به خود باوری رسیده، گفت: بازیکنان ما به این مرحله از خودباوری رسیده اند که می توانند در هر مسابقه ای پیروز از زمین خارج شوند.
وی گفت: بازی با تیم های انتهای جدولی نه تنها آسان نیست بلکه از بقیه رقابت ها سخت تر نیز هست و بازیکنان برای پیروزی باید زحمت بیشتری بکشند.
حسنی در پایان گفت: بازیکنان ما بازی به بازی بهتر می شوند و این نوید روزهای درخشانتری را برای بعثت و موفقیت این تیم می دهد.
تیم بعثت کرمانشاه با پیروزی 'سه بر دو' مقابل شهرباران تهران 18 امتیازی و در رده چهارم جدول رده بندی گروه اول رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار